קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות24
ציון בריאות2
מגזין

חטיפי גרנולה למימי

חטיפי גרנולה למימי
חטיפי הגרנולה של מימי עשויים להיות רק ארוחת הבוקר שאתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 4 גר' של חלבון, 14 גרם של שומן, וסך הכל 245 קלוריות. והוא מספק כ 24 מנות . גשו לסופר וקנו קמח, חמאת בוטנים, סוכר חום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. נסו חטיפי גרנולה, חטיפי גרנולה, ו On-The-Go חטיפי גרנולה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים מתלה תנור באמצע התנור ומחממים עד 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה גדולה, לשלב את הקמחים, שיבולת שועל מהירה, זרעי פשתן, נבט חיטה, סודה לשתיה, קינמון, מלח ואבקת אפייה.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
שיבולת שועל מהירה לבישולשיבולת שועל מהירה לבישול
נבט חיטהנבט חיטה
זרעי פשתןזרעי פשתן
קינמוןקינמון
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
במערבל דוכן, קרם יחד את החמאה, שמן קוקוס, סוכר חום, דבש וחמאת בוטנים עד שמנת ומעורבבת היטב, על 4 דקות, גירוד את הקערה באמצע הדרך.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
סוכר חוםסוכר חום
שמן קוקוסשמן קוקוס
חמאהחמאה
קרםקרם
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
קינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבבקינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבב
קערהקערה
4
מוסיפים את הביצה ומערבבים עד incorporated.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
5
מוסיף את תערובת הקמח ומערבבים רק עד incorporated. מקפלים את גרנולה, דובדבנים וקוקוס.
מרכיבים שתצטרך
דובדבניםדובדבנים
קוקוסקוקוס
גרנולהגרנולה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
6
בתבנית אפייה של 9 על 13 אינץ', מניחים פיסת קלף על החלק התחתון (היא תתרחב על הצדדים הארוכים, אך לא על הקצוות). ריסוס עם תרסיס nonstick.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
מוסיפים את הבצק למחבת ומכסים בניילון נצמד. באמצעות הידיים, לחץ בעדינות את הבצק לתוך המחבת עד להתפשט באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
בצקבצק
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מחבתמחבת
8
מניחים את המחבת על המדף האמצעי ואופים עד הקצוות מתחילים חום בהיר וקיסם יוצא נקי, 35 עד 40 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
מחבתמחבת
9
הסר מהתנור להתקרר במחבת במשך 15 עד 20 דקות. ואז בעדינות להרים את הקלף החוצה על מתלה קירור מגניב לחלוטין; זה יהיה מוצק כפי שהוא מתקרר, אבל להתפורר אם אתה מזיז אותו מוקדם מדי. לאחר מגניב לחלוטין, לעבור ללוח חיתוך לחתוך לתוך ברים עם מגרד ספסל או סכין גדול, על 3 על ידי 1 אינץ ' כל אחד.
ציוד שתשתמש בו
מגרד בצקמגרד בצק
קרש חיתוךקרש חיתוך
מתלה תילמתלה תיל
סכיןסכין
תנורתנור
מחבתמחבת

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן קוקוס (נמצא בחנויות מזון בריאות, זה מוצק)שמן קוקוס (נמצא בחנויות מזון בריאות, זה מוצק)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדובדבנים יבשיםדובדבנים יבשים1(קיבלר)(קיבלר)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרנולה, עדיפה אורגניתגרנולה, עדיפה אורגנית11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזרעי פשתן טחוןזרעי פשתן טחון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מהירה, אורגני מועדףשיבולת שועל מהירה, אורגני מועדף796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1stickחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדרחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מגורר לא ממותקקוקוס מגורר לא ממותק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבט חיטהנבט חיטה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח מחיטה מלאהקמח מחיטה מלאה