קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

חטיפי גרנולה לעיסים

חטיפי גרנולה לעיסים
חטיפי גרנולה לעיסים עשויים להיות רק ארוחת הבוקר שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה עד 3 גר' של חלבון, 14 גרם של שומן, וסך הכל 308 קלוריות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 16 מנות. אם יש לך אבקת אפייה, קינמון, שיבולת שועל מהירה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו חטיפי גרנולה לעיסים, חטיפי גרנולה לעיסים, ו חטיפי גרנולה לעיסים (מתכונים דומים).

הוראות

1
קרם מרגרינה, סוכרים, דבש, וניל וביצה, ערבוב טוב.
מרכיבים שתצטרך
¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
(קיבלר)(קיבלר)
2
מערבבים את כל החומרים היבשים ומוסיפים לתערובת מוקצפת. לחץ לתוך משומן 13"x9" x2 " תבנית אפייה ואופים ב 350 מעלות במשך 22 עד 28 דקות.
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
3
בואו מגניב; לחתוך לסורגים. אתה יכול להחליף שבבי חמאת בוטנים או שבבי חמאה לשוקולד אם אתה רוצה.
מרכיבים שתצטרך
שבבי ריבת חלבשבבי ריבת חלב
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום, ארוזסוכר חום, ארוז2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוח נוסף אופציונליתפוח נוסף אופציונלי1(קיבלר)(קיבלר)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרגרינה, מרוכךמרגרינה, מרוכך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני אורז נפוחיםדגני אורז נפוחים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מהירה, לא מבושלתשיבולת שועל מהירה, לא מבושלת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס