קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

חמוצים קלים ומהירים

חמוצים קלים ומהירים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל חמוצים קל. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 458 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 5 גר' של שומן. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו-15 דקות. גשו לסופר וקנו מלח כשר, עלה דפנה, כרובית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. מתכונים דומים: מהיר & קל במקרר חמוצים שמיר, חמוץ מקרר קישואים מהיר וקל, ו חמוצים עם מקרר סקווש חריף {מהיר וקל!}.

הוראות

1
לארוז את הירקות של בחירה בחוזקה בצנצנת זכוכית 1 ליטר, משאיר על 1/2 אינץ ' של מקום בחלק העליון. תניח בצד.הפוך את המלח: טוסט זרעי חרדל ופלפל בסיר קטן על חום בינוני עד ריחני, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
לתיבול בשרלתיבול בשר
תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1 עוף אורגני שלם חתוך ל-10 חתיכות1 עוף אורגני שלם חתוך ל-10 חתיכות
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים את שאר החומרים ומערבבים עד שהסוכר והמלח מתמוססים. מביאים לרתיחה.מיד לשפוך את המלח לתוך הצנצנת, לוודא לכסות את הירקות לחלוטין. אפשר לתערובת להתקרר לטמפרטורת החדר, על 1 שעה. לאטום את הצנצנת עם מכסה הדוק לרעוד או לסובב אותו כדי להפיץ באופן שווה את המלח ותבלינים. לאחסן במקרר לפחות 1 יום רצוי 1 שבוע לפני השימוש. החמוצים ניתן לשמור במקרר עד 1 חודש.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
חסה עלה אדום, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה עלה אדום, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
(צינור גדול)(צינור גדול)

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גזר גמדי (כ 2 קבוצות), גבעולים ירוקים גזוז עד 1/2 אינץ', קלופים, חצוי לאורךגזר גמדי (כ 2 קבוצות), גבעולים ירוקים גזוז עד 1/2 אינץ', קלופים, חצוי לאורך1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)11 קילו קישואים,פלפל שחור שלםפלפל שחור שלם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי חרדל חוםזרעי חרדל חום340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כרובית (על ראש בינוני 1/2), לחתוך לפרחים 1-inchכרובית (על ראש בינוני 1/2), לחתוך לפרחים 1-inch2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קירבי מלפפונים (על 4), לרבעים לאורכוקירבי מלפפונים (על 4), לרבעים לאורכו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית ירוקה, קצות גזע גזוזשעועית ירוקה, קצות גזע גזוז2(חוֹרֶף)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)במיהבמיה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קישואים( כ 4), לרבעים לאורכו, ולאחר מכן חצוי לרוחבקישואים( כ 4), לרבעים לאורכו, ולאחר מכן חצוי לרוחב