קושימומחה
מוכן ב1 ש, 48 דק.
מנות12
ציון בריאות31
מגזין

חסילונים ומרק סרטנים

חסילונים ומרק סרטנים
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ללא חלב? שרימפס וסרטנים גאמבו יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת מכילה 263 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 5 גר' של שומן. והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הקראולית הזו. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 48 דקות. גשו לסופר וקנו פטרוזיליה שטוחה, נקניק הודו, סרטנים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. עם כפית ציון של 72% המנה הזאת די טובה. נסו חסילונים וסרטנים., מרק סרטנים וחסילונים, ו מרק סרטנים וחסילונים (מתכונים דומים).

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ עגבניות קלופות משומרקצוץ עגבניות קלופות משומר1קילוגרםסרטנים כחולים, כל אחד), אופציונליסרטנים כחולים, כל אחד), אופציונלי3(חוֹרֶף)פטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים2(יכול להיות או להרחיק)טימין טרי קצוץ דקטימין טרי קצוץ דק21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרפלפלים ירוקים, cored וזרע, לחתוך לקוביות 1/4 אינץפלפלים ירוקים, cored וזרע, לחתוך לקוביות 1/4 אינץ0(יכול להיות או להרחיק)קובץ גאמבוקובץ גאמבו2פלפלים חלפיניו, צלעות וזרעים הוסרו, טחוןפלפלים חלפיניו, צלעות וזרעים הוסרו, טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גוש בשר סרטנים, הרים עבור פגזיםגוש בשר סרטנים, הרים עבור פגזים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)במיה, לחתוך widthwise לרבעיםבמיה, לחתוך widthwise לרבעים21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, טחוןבצל, טחון12ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מלוכלךאורז מלוכלך2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1בצל צהוב בינוני, קצוץמלאי שרימפסמלאי שרימפס227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק הודו, מעטפת הוסרהנקניק הודו, מעטפת הוסרה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקRoux כההRoux כהה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Chehalem 3 ויניארד פינו גרי עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
Chehalem 3 כרם פינו גרי
Chehalem 3 כרם פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חי מלאכת יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. זה לא אפור, החומצה עם להב סכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמים למי הפה ולידיים שלך לרעוד.