קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות76
מגזין

חריסה מוברש הליבוט עם גספאצ'ו

חריסה מוברש הליבוט עם גספאצ'ו
האריסה מוברש הליבוט עם Gazpacho עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 206 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 2 גר' של שומן. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור קיץ. גשו לסופר וקנו מיץ עגבניות, בצל, כמון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המיץ של סיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מיץ חמוציות-מיץ תפוזים ברד כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו סלט הליבוט עם סלסה גספצ'ו, הליבוט בגריל עם פלפל אדום בגריל האריסה, ו מתובל דבש מוברש ירכיים עוף (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות עבור הליבוט. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות Maysaran Arsheen פינו גרי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.