קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 50 דק.
מנות8
ציון בריאות27
מגזין

טאקו אל פסטור

טאקו אל פסטור
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכונים מקסיקניים,אז נסו טאקו אל פסטור. מנה אחת מכילה 323 קלוריות, 28 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 24% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 8 שעות ו -50 דקות. זה הביא לך את כולםמתכונים. 26 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. אם יש לכם בצל, כמון טחון, לימונים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש במלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפל מחזורי מתכון כמו קינוח. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 84%. הציון הזה מרהיב. נסו טאקו אל פסטור (המכונה טאקו חזיר ואננס), טאקו אל פסטור, ו טאקו אל פסטור (מתכונים דומים).

הוראות

1
משרים צ 'ילי פסילה וצ' ילי גוג 'ילו בקערה עם מים חמים עד שהצ' ילי מתרכך, כ -10 דקות; מסננים. מועכים צ ' ילי, שום, אבקת אכיוט, כמון וציפורן בסיר עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
פלפל גואחילופלפל גואחילו
AnnattoAnnatto
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ציפורןציפורן
שוםשום
כמוןכמון
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
2
יוצקים חומץ לתוך מחבת רוטב ומביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים עד שהתערובת הופכת לעיסה סמיכה. מתבלים במלח. לשפשף צ ' ילה להדביק על חזיר פרוס, לערום בשר על צלחת. מכסים ומשרים במקרר למשך 8 שעות עד לילה.
מרכיבים שתצטרך
הדבק צ ' יליהדבק צ ' ילי
חומץחומץ
רוטברוטב
בשרבשר
חזירחזיר
מלחמלח
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מחממים מחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה; מבשלים ומערבבים חזיר במרינדה ואננס עד שחום חזיר, 7 עד 10 דקות. מחלקים חזיר על ערימות של שתי טורטיות תירס ומגישים עם טריזי בצל, כוסברה וליים.
מרכיבים שתצטרך
טורטיה תירסטורטיה תירס
סיד טריזסיד טריז
אננסאננס
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
בצלבצל
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת