קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

טאקו דה מרו: טאקו הליבוט

טאקו דה מרו: טאקו הליבוט
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים מקסיקניים, אז תן טאקו דה מרו: טאקו הליבוט לנסות. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 1238 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 106 גרם של שומן כל אחד. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן אם יש לכם כרוב, פלפל לימון תיבול, בצל ירוקוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו טאקו הליבוט, Chimichurri Hellibut טאקו, ו הטאקו הרך של הליבוט לשניים (מתכונים דומים).

הוראות

1
לרסס גריל או מטאטא פחם עם ציפוי מחבת. מתבלים את הפילה עם פלפל לימון ומבשלים כ -15 דקות, הופכים פעם אחת. פילה צריך להיות לבן לאורך ומתקלף, אבל לא מבושל יתר על המידה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל לימוןפלפל לימון
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
גרילגריל
מחבתמחבת
2
מקום 1/4 קילו הליבוט מעל 3 טורטיות מחוממות.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
הליבוטהליבוט
3
הוסף 1/4 כוס כרוב העליון עם 2 אונקיות של רוטב אבוקדו שמנת. חזור על התהליך עבור שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
אבוקדואבוקדו
כרובכרוב
רוטברוטב
1
מערבבים את כל המרכיבים יחד בקערה בגודל בינוני.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

הליבוט עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. הפינו האורגני Ziobaffan עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו