קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

טאקו עוף פיאסטה עם מנגו וסלט ג'יקמה

טאקו עוף פיאסטה עם מנגו וסלט ג'יקמה
המתכון פיאסטה עוף טאקו עם מנגו וסלט Jicama מוכן תוך כ 45 דקות,. וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן וללא לקטוז אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. מנה אחת מכילה 333 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 8 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך מיץ ליים, שמן זית, כמון טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. נסו טאקו עוף פיאסטה עם מנגו וסלט ג'יקמה, טאקו קרניטאס חזיר בר עם Jicama-סלסה מנגו, ו סלט עוף, מנגו וג'יקמה W טקילה-ויניגרט ליים (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין סלט, לשלב הראשון 8 מרכיבים.
2
כדי להכין טאקו, לחמם 2 כפיות שמן במחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
3
מפזרים עוף באופן שווה עם אבקת צ 'ילי, כמון ופלפל צ' יפוטלה.
מרכיבים שתצטרך
4
להוסיף תערובת עוף למחבת; לטגן 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר מהמחבת.
6
חום שנותר 1 כפית שמן במחבת.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים פלפל ובצל כוס 1; מבשלים 3 דקות או עד פריך-מכרז. להחזיר תערובת עוף למחבת; לבשל 2 דקות או עד העוף נעשה.
מרכיבים שתצטרך
8
מפזרים 1/4 מלח כפית.
מרכיבים שתצטרך
9
טורטיות חום על פי הוראות החבילה. מסדרים 2 כפות ירקות מעורבים, על תערובת 1/3 כוס עוף, ועל 2 כפות סלט בכל טורטייה; לקפל מעל.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום משובץ מראשפלפל אדום משובץ מראש1(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף86-inchs(6 אינץ') טורטיות תירס(6 אינץ') טורטיות תירס2(יכול להיות או להרחיק)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה0(יכול להיות או להרחיק)פלפל צ'יפוטלה טחון צ' ילהפלפל צ'יפוטלה טחון צ' ילה1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(3 אינץ') julienne-לחתוך קלופים jicama(3 אינץ') julienne-לחתוך קלופים jicama1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמנגו בשלים פרוסמנגו בשלים פרוס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלט ירקות מעורביםסלט ירקות מעורבים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית, מחולקשמן זית, מחולק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום שנקבע מראשבצל אדום שנקבע מראש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום שנקבע מראשבצל אדום שנקבע מראש1דאש3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף ללא עור, ללא עצמות, חתוך לרצועות דקותחזה עוף ללא עור, ללא עצמות, חתוך לרצועות דקות1(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. שכני רחוב וויליאמס סלאם ווסטסייד פינו נואר עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 140 דולר לבקבוק.
Williams Selyem Westside Road Neighbors Pinot Noir
Williams Selyem Westside Road Neighbors Pinot Noir
חזיז של יין, 2015 Westside Road השכנים הוא נפץ הן באף והן על החיך. פטל שחור וניחוחות דובדבן שחור משלימים עם רמזים של ארז, allspice, וניל, תה שחור. הערה מסקרנת של זרעי סלרי מתחמים נוספים האף יוצא מן הכלל. צעיר חצוף, המרקם הוא מעולה עם עמוד השדרה של חומציות מרעננת ואדמניות loamy כי מעביר טעמים של דובדבן בינג בהיר פטל. היין מסתיים בטנינים מזוקקים דמויי תה וסלע מרוסק וגימור מינרלי. יין שאסור לפספס!