קושימומחה
מוכן ב25 שעות
מנות4
ציון בריאות60
מגזין

טגינת טלה עם שזיפים מיובשים, משמשים וירקות

טגינת טלה עם שזיפים מיובשים, משמשים וירקות
טגינת טלה עם שזיפים מיובשים, משמשים וירקות עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 588 קלוריות, 59 גרם חלבון ו 20 גרם שומן. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 25 שעות. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. אם יש לך זנגביל טחון, שזיפים מיובשים, קינמון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הקינמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאדג'קינמון כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו טג'ין טלה עם שזיפים מיובשים, טג'ין כבש עם שזיפים וקינמון, ו טגין של כבש עם שזיפים מיובשים, שקדים ותבלינים LaKama (מתכונים דומים).

הוראות

1
חותכים כבש מעצמות, שומרים עצמות, ולאחר מכן לחתוך בשר לחתיכות 1 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
2
מחממים 1/2 כף שמן בתבשיל רדוד רחב flameproof עם מכסה הדוק על חום גבוה בינוני עד חם אבל לא מעשן. בשר חום מכל הצדדים ב 2 קבוצות, העברה לצלחת כמו השחמה. עצמות חומות והעברה לצלחת.
מרכיבים שתצטרך
3
להוסיף 1/2 כף הנותרים שמן טג ' ין לבשל בצל, ערבוב, עד התרכך. להחזיר בשר ועצמות לסיר.
מרכיבים שתצטרך
4
מערבבים במים, זעפרן, מלח ופלפל ומביאים לרתיחה. להפחית את החום ואת תערובת מבשלים, מכוסה, ערבוב מדי פעם, עד כבש רך, על 1 1/4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
5
להעביר כבש לצלחת נקייה ולהוסיף כל בשר מעצמות כבש, השלכת עצמות.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים גזר בטטה לסיר, ואז מבשלים, מכוסה, ערבוב מדי פעם, עד ירקות בקושי מכרז, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים זנגביל, קינמון, שזיפים מיובשים, משמשים וסקווש, ואז מבשלים, מכוסה, ערבוב מדי פעם, עד ירקות ופירות רכים, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
להחזיר כבש לתבשיל ולהוסיף דבש. מתבלים במלח, פלפל ואגוז מוסקט ומבשלים, חשופים, מערבבים מדי פעם, 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך