קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות10
מגזין

טופו משי עם עירית בסגנון יפני

טופו משי עם עירית בסגנון יפני
מתכון זה אופייני למטבח היפני. אם יש לך רוטב סויה, עירית שום, נורי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: טופו משי מקושקשת, איך לעשות תאילנדי מקושקשת טופו משי, מאפו טופו (בסגנון יפני), ו טופו צונן, בסגנון יפני.

הוראות

1
מסננים את טופו המשי וחותכים לחתיכות בגודל ביס (מנסה לא לשבור אותם) ומניחים ל 2 קערות בודדות. בצד - משי או טופו רך עדיף, אבל לא המשרד/טופו קשה.לשטוף את עירית סינית, להסיר את הניצנים לחתוך את החלק הירוק לחתיכות 1 אינץ ' כדי לפצות כוס. ואז מפזרים לתוך כל קערה. בצד-כמה אנשים מעדיפים להשתמש ניצנים גם כן, גם את עירית הם קצת קשה לנשוך, אז אולי אתה רוצה par-להרתיח אותם או לטגן אותם קצת שמן בקצרה כדי להפוך אותם קצת רך יותר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סויה 1 כף שומשוםרוטב סויה 1 כף שומשום
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
לסובב חבלי ליקריץלסובב חבלי ליקריץ
2
מוסיפים רוטב סויה לכל קערה, שמן שומשום, מגע של שמן צ ' ילי (אופציונלי) וחתיכות אצות גם כן.תהנה.שלח תיקון
מרכיבים שתצטרך
כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר
שמן צ ' ילישמן צ ' ילי
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
אצותאצות
ציוד שתשתמש בו
לסובב חבלי ליקריץלסובב חבלי ליקריץ

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות דוד & נדיה Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 36 דולר לבקבוק.
David & Nadia Chenin Blanc
David & Nadia Chenin Blanc
שנין בלאן (Chenin Blanc) משבט הסוורטלנד (Swartland) מתמקד שוב בכרמי גפן ישנים שונים, הנעים בין 1962 ל-1982 ומבוסס על גרניט מפארדברג, מעורבב עם צפחה/שיסט ממזרח, חימר מצפון וברזל מהחלקים המערביים של סווארטלנד. גפנים חקלאיים מעובדים יבשה עמד במבחן הזמן וזה מציג את הסיבה האולטימטיבית מדוע Chenin Blanc הוא המוקד העיקרי שלהם ב Swartland. חבורה שלמה לחוץ באופן טבעי מותסס, התבגר במשך 11 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ניטראלי ישן.