קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות60
ציון בריאות0
מגזין

טופי שוקולד

טופי שוקולד
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מתאבנים hor, אז תנו הזדמנות ל טופי שוקולד. מנה זו מכילה כ 0 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 47 קלוריות. המתכון הזה מכסה %0 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 60 מנות. 3 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו חמאה, סירופ תירס, מים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו טופי שוקולד מריר פרחים, טופי., ו טופי. (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר בינוני כבד, לשלב סוכר, אבקת קקאו, ומלח. מערבבים עד משולב היטב.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קקאואבקת קקאו
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים סירופ תירס, מים וחומץ למחבת ומניחים על אש בינונית. מערבבים עד סוכר וקקאו להתמוסס, להעלות את החום גבוה ולהביא לרתיחה. הפעל חום עד נמוך, קליפ מדחום ממתקים לצד מחבת ומבשלים עד התערובת מגיעה 260 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
סירופ תירססירופ תירס
חומץחומץ
ממתקיםממתקים
אבקת קקאואבקת קקאו
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מדחום ממתקיםמדחום ממתקים
מחבתמחבת
3
הסר מחבת מחום, להוסיף את החמאה ומערבבים. קצוות חמאה של מחבת, קו עם גיליון אפיית סיליקון ויוצקים על טופי. אפשר להתקרר עד שאתה מסוגל להתמודד עם זה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
טופי.טופי.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מחבתמחבת
4
ברגע שאתה מסוגל להתמודד עם טופי, כפפות ויניל דון, חמאה אותם, ולהתחיל לקפל טופי בשלישים באמצעות מחצלת סיליקון. להרים טופי ולהתחיל למשוך קיפול הטופי בחזרה על עצמו שוב ושוב מתפתל כמו שאתה הולך. טופי נעשה כאשר הוא מאיר בצבע, לוקח על ברק, והופך קשה מדי למשוך.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
טופי.טופי.
5
להתגלגל לתוך יומן, לחתוך לרביעיות, לגלגל כל רביעי לתוך בול עץ רחב 1 אינץ', לחתוך לחתיכות 1 אינץ'. וודא לשמור חתיכות מופרדות או שהם ידבקו זה לזה. לעטוף חתיכות בודדות של ממתקים בנייר שעווה. לאחסן במיכל אטום 3 עד 5 ימים.
מרכיבים שתצטרך
ממתקיםממתקים
גלולגלול
עוטףעוטף