קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות17
מגזין

טורטייה ספרדית

טורטייה ספרדית
Tortillan Espanolan נטול גלוטן,, חלב חינם, 30 כולו, וצמחוני ומספק כ 6 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 8 גר' של חלבון, 11 גרם של שומן, וסך הכל 204 קלוריות. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מלח ופלפל, בצל, תפוחי אדמה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד הכי טוב כמו מנות ראשונות, והוא נעשה על 55 דקות. . , שהוא מוצק. נסו טורטייה ספרדית (טורטילן אספניולה), Tortillan Española, ו Tortillan Española (מתכונים דומים).

הוראות

1
חום 2 שמן כפות במחבת גדולה, לא דביקה מעל חום בינוני-נמוך. מטגנים תפוחי אדמה ובצל בשמן במשך כ 15 דקות. מערבבים בצ ' וריסו, אם תרצה; מבשלים עוד חמש דקות, או עד שתפוחי אדמה רכים ומשחימים קלות ובשר מבושל. מתבלים במלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תפוח אדמהתפוח אדמה
צ ' וריסוצ ' וריסו
בצלבצל
בשרבשר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מקציפים ביצים בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
יוצקים תערובת תפוחי אדמה ובצל לביצים, ומערבבים יחד.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
בצלבצל
ביצהביצה
4
חום 1 כף שמן במחבת גדולה, nonstick מעל חום בינוני-נמוך. בזהירות להפיץ תערובת שווה על החלק התחתון של המחבת. לבשל בלי לערבב במשך כ 10 דקות. לאחר מכן מניחים צלחת גדולה על המחבת, הופכים את המחבת כדי להעביר את הביצים על הצלחת. הצד מבושל צריך להיות חום זהוב. בזהירות להחליק טורטייה בחזרה למחבת, ומבשלים את הצד השני במשך 5 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
מורחיםמורחים
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת