קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות11
מגזין

טחון רב

טחון רב
Multi mince יכול להיות רק ללא גלוטן וללא לקטוז מתכון שחיפשת. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 261 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 12 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. אם יש לכם בצל, בשר בקר, שיני שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 10 דקות. , שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על מתכונים דומים אלה: בשר טחון קנגורו חם (Aka בשר טחון סקיפי חם), שייק פירות רב, ו סלט צבעוני.

הוראות

1
מחממים את שמן הזית במחבת לא דביקה. כאשר חם, קצה בשר טחון ומבשלים 10 דקות עד השחמה בכל רחבי, לשבור את כל גושים עם הגב של כף. טיפ על צלחת. ייתכן שיהיה עליך לעשות זאת בקבוצות.
מרכיבים שתצטרך
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
בשר טחוןבשר טחון
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים את הבייקון למחבת עם הבצל והשום, ואז מבשלים 7 דקות עד שהבייקון מבושל ובצל מתרכך. להחזיר את הבשר למחבת, ואז לשפוך את היין האדום, המניה ואת עלי הקורנית. מביאים לרתיחה, ואז מבשלים במשך 30 דקות עד הטחון הוא רך והרוטב צמצם. ברגע מגניב, יכול להיות קפוא עד 3 חודשים.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
אבקת זרעי אהבהאבקת זרעי אהבה
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
בשר טחוןבשר טחון
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות