קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות35
מגזין

טילפיה ממילאנו

טילפיה ממילאנו
אמנון ממילאנו עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 744 קלוריות, 49 גרם חלבון ו 40 גרם של שומן כל אחד. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. גשו לסופר וקנו חמאה, עלי פטרוזיליה, מלח כשר ופלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. נסו ריזוטו Milanese בסגנון (ריזוטן alla Milanese), Asparagi alla milanese (אספרגוס בסגנון מילאנו), ו ריזוטו alla milanese (ריזוטו בסגנון מילאנו) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל 425 מעלות F. משרים את הדגים בקערה עם חלב 2 כוסות קרח, 15 דקות. בינתיים, מערבבים את הקמח עם 1/2 כפית כל מלח ופלפל בצלחת רדודה. מקציפים קלות את הביצים בצלחת אחרת. דופק את הלחם, פטרוזיליה, גרידת לימון 1/2 מלח כפית במעבד מזון עד פירורים טופס, ולאחר מכן להעביר למנה שלישית. אחד בכל פעם, להסיר את הפילה מן החלב לדלות בקמח, רועד את עודף. לטבול את הביצים, ואז מעיל עם פירורי הלחם, בעדינות לחיצה על המעיל שני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פירורי לחםפירורי לחם
גרידת לימוןגרידת לימון
פטרוזיליהפטרוזיליה
לחםלחם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
דגיםדגים
חלבחלב
מלחמלח
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
קרחקרח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
תנורתנור
2
העברה לצלחת גדולה. קו גיליון אפייה עם נייר.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
3
חום 2 כפות כל שמן זית וחמאה במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
להוסיף 2 פילה ומבשלים עד הזהב, על 3 דקות לכל צד.
5
העברה לתבנית אפייה מוכנה. חזור עם 2 פילה הנותרים, הוספת 2 כפות יותר כל שמן זית וחמאה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
מעבירים את הדגים לתנור ואופים עד מבושל דרך, כ 8 דקות. לזרוק את ארוגולה עם הנותרים 1 עד 2 כפות שמן זית, ומלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
ארוגולהארוגולה
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
מגישים את הדג עם סלט ופלחי לימון.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון
דגיםדגים
8
צילום אנטוניס אכילאוס

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. סנט מייקל-אפס כעס פינו גריג ' יו עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.