קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות1
ציון בריאות0
מגזין

טליאטליני עם אנשובי טרי וסלסה ורדה

טליאטליני עם אנשובי טרי וסלסה ורדה
טליאטליני עם אנשובי טרי וסלסה ורדה עשוי להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מתאים ל-1 מנות. מנה אחת מכילה 53 קלוריות, 0 גרם של חלבון ו5 גרם של שומן. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ידידותי למפת מזון וצמחוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות. אם יש לכם חמאה, לימון, tagliatellini, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו אנשובי טרי במרינדה סלסה ורדה, Acciughe Con Salsa Verde (אנשובי ברוטב ירוק), ו סלסה טרייה ורדה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינו נואר אורגני Stoltz. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
פינו נואר אורגני של סטולץ
פינו נואר אורגני של סטולץ
הפינו הזה מראה היטב את צבעו העשיר והארומה הפרחונית של נקיק קולומביה האורגני פינו נואר (Pinot noir). הכל כדי שהיין הזה יקבל שנים של הזדקנות או ישתכר במקום.