קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

טמפה שעועית ירוקה מוקפץ עם רוטב בוטנים

טמפה שעועית ירוקה מוקפץ עם רוטב בוטנים
טמפה שעועית ירוקה מוקפץ עם רוטב בוטנים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 330 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם בצל ירוק, רוטב סויה דל נתרן, גזר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. מתכונים דומים: טמפה מוקפץ עם מתכון רוטב שעועית שחורה, בוטנים טמפה מוקפץ עם אטריות סובה, ו ירקות מוקפצים דל מספוא עם רוטב ווסאבי-ג'ינג'ר.

הוראות

1
כדי להכין רוטב בוטנים, לשלב 1/4 כוס מים, 1 כף סוכר חום, 3 כפות חמאת בוטנים, 1 כפית Sriracha, ו 1 כפית רוטב סויה בקערה בינונית, ערבוב היטב עם ויסקי. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
2
כדי להכין מוקפץ, לשלב 2 כפיות סוכר, 5 כפיות רוטב סויה, 1 כפית Sriracha, ושום בקערה קטנה, ערבוב עם מקציף.
מרכיבים שתצטרך
3
מחממים מחבת כבדה גדולה מעל חום בינוני גבוה.
4
מוסיפים 1 כף שמן שומשום למחבת, מתערבל למעיל.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים טמפה וחצי תערובת רוטב סויה; מוקפץ במשך 5 דקות או עד טמפה הוא חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
6
הסר תערובת טמפה מן המחבת, ולשמור על חם.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים 2 כפיות שמן שנותרו למחבת, מסתחררים למעיל.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים גזר, פלפל ושעועית ירוקה למחבת; מוקפץ 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
9
הוסף 1/2 כוס מים; להפחית את החום בינוני. כיסוי ומבשלים במשך 5 דקות או עד שעועית הם פריך במכרז. מערבבים במחצית הנותרת של תערובת רוטב סויה, תערובת טמפה, חצי בצל, ונבטי שעועית; מבשלים 2 דקות או עד נבטים רכים.
מרכיבים שתצטרך
10
מגישים עם רוטב בוטנים וחצי הנותרים של בצל.
מרכיבים שתצטרך
11
משחק יין: Hogue Late Harvest Riesling ($1
מרכיבים שתצטרך
12
יש מגע מפתה של מתיקות מן אפרסק צפוף הערות משמש כדי לאזן את Sriracha מתובל. יחד עם זאת, חומציות ריחנית שלה חותך דרך הטעמים העשירים של חמאת בוטנים ושמן שומשום. -- ג ' פרי לינדנמות
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(2 אינץ') רצועות פלפל אדום(2 אינץ') רצועות פלפל אדום1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שוקולד צ'יפס חצי מתוק או צ'יפס חמאהשוקולד צ'יפס חצי מתוק או צ'יפס חמאה2(יכול להיות או להרחיק)שוקולד צ'יפס חצי מתוק או צ'יפס חמאהשוקולד צ'יפס חצי מתוק או צ'יפס חמאה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר פרוס דקגזר פרוס דק4שיני שום, קצוץשיני שום, קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית ירוקה, גזוזשעועית ירוקה, גזוז1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס דק, מחולקבצל ירוק פרוס דק, מחולק11 קילו קישואים,רוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן5(יכול להיות או להרחיק)רוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נבטי שעועית מונגנבטי שעועית מונג3(חוֹרֶף)חמאת בוטנים טבעית, שמנמנה (כגון Smucker ' s)חמאת בוטנים טבעית, שמנמנה (כגון Smucker ' s)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן שומשום, מחולקשמן שומשום, מחולק11 קילו קישואים,SrirachaSriracha11 קילו קישואים,Sriracha (רוטב צ'ילה חם, כגון Huy פונג)Sriracha (רוטב צ'ילה חם, כגון Huy פונג)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה אורגנית טמפה, לחתוך לרצועות 1/3 אינץחבילה אורגנית טמפה, לחתוך לרצועות 1/3 אינץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב