קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

טנדרלוין חזיר צ'ילי ליים

טנדרלוין חזיר צ'ילי ליים
בשר חזיר צ'ילי לימון טנדרלוין עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון ידידותי fodmap יש 180 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 9g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לך סוכר, מלח ופלפל, בשר חזיר פילה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. מתכונים דומים: בשר חזיר צ'ילי ליים גריל, טנדרלוין חזיר צ'ילי ליים מעל פולנטה רכה עם פלפלים שעווה הונגרית ותירס, ו טנדרלוין חזיר צ'ילי.

הוראות

1
מחממים תנור ל 204°. קו תבנית אפייה גדולה עם נייר כסף. בשר חזיר טנדרלוין יבש ומתבשל מכל הצדדים עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
בשר חזיר פילהבשר חזיר פילה
מלח ופלפלמלח ופלפל
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
2
מערבבים אבקת צ ' ילי עם מיץ ליים, רוטב סויה וסוכר בקערה קטנה. השתמש בידיים שלך כדי לשפשף תערובת ביסודיות לתוך tenderloin. חם מחבת ovenproof גדול מעל חום גבוה, ולאחר מכן להוסיף שמן.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
מיץ לייםמיץ ליים
רוטב סויהרוטב סויה
סוכרסוכר
שמן בישולשמן בישול
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה
3
מוסיפים חזיר וצורב מכל הצדדים, הופכים בשר עם מלקחיים, על 2 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מלקחייםמלקחיים
4
מניחים מחבת בתנור שחומם מראש ואופים עד מדחום מוכנס במרכז tenderloin קורא 63°, על 20 עד 25 דקות, בהתאם לעובי של tenderloin. למרוח עם כל מיצים שהצטברו ולהוסיף 2 כפות. מים בכל פעם, במידת הצורך, כדי למנוע חריכה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
תנורתנור
מחבתמחבת
5
הסר tenderloin ללוח חיתוך, לכסות באופן רופף עם נייר ולתת לשבת במשך 5 דקות. פרוסה באלכסון לחתיכות בעובי 1/2 אינץ ' לשרת.
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר פילה בתפריט? נסה זיווג עם Malbec, פינו נואר, וsangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. Menage Malbec טרואה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
Menage Malbec טרואה
Menage Malbec טרואה
תערובת מפתה של אוכמניות, אוכמניות, דובדבנים כהים ורמזים של תבלין בעקבותיה. עם טאנינים רכים, עגולים, וגימור קטיפתי, יין זה הוא התגלמות תשוקה.הזיווג המושלם עם חזיר בגריל, סלמון מעושן ופסטה עם רוטב פסטו.