קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

טריקה Dunk

טריקה Dunk
טריקה Dunk הוא צמחוני מתאבנים. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 24 מנות. עם 524 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 23 גרם של שומן כל אחד. אם יש לכם בוטנים קלויים דבש, תמצית vanillan, תמצית vanillan, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 20 דקות. נסו טבילת סרטן טריקה Dunk, טריקה Dunk קוקוס שרימפס רוטב טבילה, ו טריקה Dunk גביעי בראוני חמאת בוטנים של ריס (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל 350 מעלות f. קו מחבתות קאפקייקס עם 24 ספינות.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה בינונית, מערבבים יחד את הקמח, אבקת אפייה ומלח. בקערת ערבוב גדולה, באמצעות מיקסר חשמלי עם מצורף משוט, לנצח את החמאה על בינונית עד בינונית גבוהה במשך 30 שניות, בהדרגה הוספת הסוכר מגורען על 1/4 כוס בכל פעם, עד בשילוב. לגרד את הצדדים של הקערה למטה beatuntil אור ורך, על 2 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
אבקת אפייהאבקת אפייה
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערת ערבובקערת ערבוב
3
מוסיפים את הביצים אחת בכל פעם, מכים היטב לאחר כל תוספת.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
4
הוסף את הכסף ואת vanilla. לסירוגין להוסיף את תערובת הקמח ואת החלב, מכה על מהירות נמוכה לאחר כל תוספת רק עד בשילוב. מקפלים את הבוטנים הקצוצים.
מרכיבים שתצטרך
בוטניםבוטנים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
5
כפית הבלילה לתוך המחבתות מרופדות, ממלא את הכוסות חצי עד שני שליש מלא.
6
אופים עד שקיסם עץ מוכנס במרכז הקאפקייקס יוצא נקי, 18 עד 22 דקות. לקרר את הקאפקייקס לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
7
כפור את העוגות עם ציפוי קרם חמאה וניל.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציפויציפוי
ונילוניל
8
מניחים פופקורן קרמל על גבי הציפוי בצורה מוכתמת, לוחץ רק כדי לאבטח.
מרכיבים שתצטרך
פופקורן קרמלפופקורן קרמל
ציפויציפוי
9
באמצעות מערבל חשמלי עם מצורף משוט, להכות את החמאה עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
10
מוסיפים את תמצית הוניל. לסירוגין מוסיפים את אבקת הסוכר ואת קרם ההצלפה כבד, להכות על גבוה לאחר כל תוספת עד הציפוי מגיע עקביות צנרת.
מרכיבים שתצטרך
שמנת כבדהשמנת כבדה
תמצית ונילתמצית וניל
אבקת סוכראבקת סוכר
ציפויציפוי

מרכיבים

3(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פופקורן קרמל עם בוטנים, לקישוטפופקורן קרמל עם בוטנים, לקישוט3largesביצים, בטמפרטורת החדרביצים, בטמפרטורת החדר5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמנת מתוקהשמנת מתוקה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטנים קלויים בדבש, קצוצים דקבוטנים קלויים בדבש, קצוצים דק1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מקלות חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדרמקלות חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר2מקלותחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדרחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס