קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

יובל הדובדבנים של פאולה

יובל הדובדבנים של פאולה
יובל הדובדבנים של פאולה יכול להיות רק ללא גלוטן מתכון שחיפשת. זה הר ד ' אובר יש 268 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 8. 52 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מתכון זה מאוכלרשת דורשת ברנדי, חמאה, דובדבנים ועמילן תירס. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 20%. ציון זה לא כל כך מעולה. נסו יובל הדובדבנים של פאולה, דובדבנים היובל, ו דובדבנים היובל עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מסננים דובדבנים, שומרים את כל המיץ. ממיסים חמאה במחבת מטגנת. מערבבים פנימה עמילן תירס וסוכר לתערובת אחידה. מערבבים בהדרגה את מיץ הדובדבנים השמור. התערובת תתעבה. כאשר הוא רותח, יוצקים את הברנדי לכבות את החום. הדליקו את הברנדי במחבת עם גפרור קל יותר או ארוך. כשהלהבה מתה, מערבבים פנימה את הדובדבנים ומגישים מעל גלידה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ דובדבניםמיץ דובדבנים
עמילן תירסעמילן תירס
גלידהגלידה
דובדבניםדובדבנים
ברנדיברנדי
חמאהחמאה
מיץמיץ
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. בקבוק זוהר וינטג ' דום פריניון עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 279 דולר לבקבוק.
דום פריניון בציר זוהר בקבוק
דום פריניון בציר זוהר בקבוק
הוא פתיחת זר מורכב ומואר,שילוב של פרחים לבנים, פירות הדר ואבן. ההשפעה הכוללת משופרת על ידי רעננות של אניס ונענע כתוש. הניחוחות הסופיים שמציע היין מתחילים להראות תווים חריפים, עציים וקלויים. לאחר תקופה ארוכה של רתיעה, היין סוף סוף נפתח. יש איזון מלא בין האף לחיך. אופיו הדק, המינימליסטי, הטהור, הגוון והאתלטי מתבטא כעת גם בחום. הפרי בולט וברור. החומציות האופיינית של הבציר משולבת להפליא. ההתמדה שלו היא בעיקר ארומטית, אפורה, מעושנת ומבטיחה מאוד.היין נהנה מדואליות: חום ורעננות, זיווגי בשר ויוד, מבושל וגולמי. תבלינים משפרים ומדגישים את התסיסה של 2008 וצופפים את היין. דום פפריניון אוהב חוויות שובבות: אמנות קולינרית, טקסטורות ועניינים.