קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות54
מגזין

ירכיים עוף מבושל צרפתי

ירכיים עוף מבושל צרפתי
ירכיים עוף מבושל צרפתי יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. במנה עיקרית זו יש 766 קלוריות, 54 גרם חלבון ו 25 גרם של שומן למנה. אם יש לכם טרגון, גזר, שאלוט, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. מתכונים דומים: ירכיים עוף מבושל עם פירות יבשים, טוסט צרפתי עם פירות יער מבושלים, ו גבינת ריקוטה לימון ממולאים קרפים פרנץ ' טוסט עם תותים מבושלים וניל.

הוראות

1
שמים את הקמח בצלחת רדודה ומתבלים עם הקורנית, המלח והפלפל. לדלות את העוף בקמח, לנער את העודף.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עוף שלםעוף שלם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
טימיןטימין
2
מחממים את EVOO בתנור הולנדי על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
3
מוסיפים את העוף ומבשלים עד להשחמה ופריך משני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
4
הסר לצלחת. ממיסים את החמאה בסיר על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
מוסיפים את הפטריות ומבשלים עד להשחמה קלה.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
6
מוסיפים את שאלוט, גזר וסוכר, ומתבלים במלח ופלפל. לבשל במשך כמה דקות כדי לרכך. להבה עם היין, ערבוב וגירוד כל חתיכות השחמה מהחלק התחתון של הסיר עם כף עץ. מערבבים את הטרגון, זיתים ועגבניות ומביאים לרתיחה. להחזיר את העוף לסיר ולבשל, מכוסה חלקית, במשך 30 דקות, ערבוב מדי פעם. מחממים את התנור ל 350 מעלות F. פורסים את באגט על זווית וטוסט בתנור. מחלקים את העוף והרוטב בין צלחות ומגישים עם באגט. הערה של קוק: העוף המבושל יכול להיות מכוסה ומקורר לארוחת איפור מראש. לחמם מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בגטבגט
שאלותשאלות
טרגוןטרגון
עגבנייהעגבנייה
גזרגזר
עוף שלםעוף שלם
זיתיםזיתים
רוטברוטב
סוכרסוכר
טוסטטוסט
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
תנורתנור
סירסיר

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שאטו לה Grange קלינט בורדו Superiore. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
שאטו לה גראנג ' קלינט בורדו סופריור
שאטו לה גראנג ' קלינט בורדו סופריור
מטרתנו בכל שנה היא ליצור יין טבעי, מקסים, מורכב, מאוזן היטב, עם אישיותו, הנציג הטוב ביותר של הבציר שאנחנו יכולים לעשות עם הטרואר שלנו.