קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות46
מגזין

ירקות מוקפצים סיניים בסיסיים

ירקות מוקפצים סיניים בסיסיים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של סיניים, אז תנו הזדמנות ל ירקות מוקפצים סיניים בסיסיים. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני מגיש 4 . מנה זו מכילה כ 8 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 405 קלוריות. אם יש לכם שום, סקווש, שורש זנגבילוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 15 דקות. מתכונים דומים: מערבבים ירקות סיניים מטוגנים, שומרי משקל מערבבים ירקות סיניים מטוגנים, ו עבור נודלס מוקפץ עם עוף, פטריות שיטאקי וירקות סיניים.

הוראות

1
מביאים את האורז והמים החומים לרתיחה בסיר על חום גבוה. להפחית את החום בינוני נמוך, לכסות, ומבשלים עד האורז הוא מכרז, ואת הנוזל נספג, 45 עד 50 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח תיבול של Lawryמלח תיבול של Lawry
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מחממים את שמן הזעפרן במחבת מעל חום בינוני. מערבבים בכרישה, שום, וג ' ינג ' ר; לבשל ומערבבים עד הכרישה התרככו, על 5 דקות. מערבבים את הקישואים, גזר, סקווש צהוב. מתבלים במלח. המשך בישול ערבוב עד הירקות התרככו, כ 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זעפרןשמן זעפרן
סקווש צהובסקווש צהוב
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
(ומנות בלבד)(ומנות בלבד)
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מגישים מעל אורז חום.
מרכיבים שתצטרך
מלח תיבול של Lawryמלח תיבול של Lawry

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הקלטות השדה Chenin Blanc עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
הקלטות שדה Chenin Blanc
הקלטות שדה Chenin Blanc
טעמים של צדפות, תפוחים סבתא סמית, קמומיל ונרקיס.