קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

ירקות מעורבים עם סלק קלוי ושום

ירקות מעורבים עם סלק קלוי ושום
ירקות מעורבים עם סלק קלוי ושום עשוי להיות התוספת שחיפשתם. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 598 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 59 גרם שומן. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. לך לחנות ותביא סלק, חומץ שרי, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו ברוסקטה עם סלק קלוי מהיר וירקות סלק נבולים שום, ירקות וסלק קלוי, ו סלק קלוי עם ירקות ירוקים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 40
2
לקלף סלק לחתוך 8 טריזים או פרוסות עבות. לזרוק סלק ושום עם שמן זית ולהפיץ על נייר אלומיניום מרופד אפייה. צלי בתנור עד השחמה ומכרז, כ 45 דקות, להיזהר לא לשרוף את השום (להסיר שום מוקדם יותר כפי שהוא מתחיל חום).
מרכיבים שתצטרך
3
הסר מהתנור לכסות בנייר אלומיניום; להפריש.סאוט שאלוט ב 1 כף שמן זית עד שקוף.
מרכיבים שתצטרך
4
להעביר לבלנדר ולהוסיף מרכיבים הנותרים עבור ההלבשה; מחית. בקערה גדולה, לזרוק את ירקות סלט עם קצת רוטב (יהיה לך יותר ממה שאתה צריך). כדי לשרת, תלולית כמה ירקות לבושים על צלחת סלט; להוסיף כמה סלק קלוי ושום העליון עם כמה צנוברים קלויים גבינת עיזים. להציע בצד שולחן פלפל סדוק.הערה: אם אתה שונא גבינת עיזים כמו בעלי, נסה להשתמש בפרמזן מגולח רג ' יאנו רק לוודא לקבל חתיכת גבינה באיכות גבוהה.
מרכיבים שתצטרך