קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות51
מגזין

כבד עוף פרי פרי

כבד עוף פרי פרי
כבד עוף פרי פרי יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את הרפרטואר העיקרי שלך כמובן. והוא יספק כ 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 238 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 12 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. . אם יש לכם עלי דפנה, פתיתי פלפל, חומץ יין, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular גדול של 95%. מתכונים דומים: כבד עוף פרי-פרי, עוף צלוי פרי-פרי עם סלט תפוחי אדמה חדש, ו סלט עוף פרי-פרי עם תירס חרוך.

הוראות

1
מניחים כבדי עוף בקערה גדולה, ויוצקים 3 כפות שמן זית, חומץ ומיץ לימון; מתבלים בשום, כמון, כוסברה, פתיתי צ ' ילי, עלי דפנה, מלח ופלפל. מערבבים יחד, ומקררים במשך 1 עד 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
כבד עוףכבד עוף
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
מיץ לימוןמיץ לימון
עלי דפנהעלי דפנה
כוסברה.כוסברה.
שמן זיתשמן זית
חומץחומץ
שוםשום
פלפלפלפל
כמוןכמון
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
הסר כבדים לקערה, ומרינדה מילואים.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
חום 1 כף שמן זית וחמאה במחבת גדולה מעל חום בינוני. מערבבים בצל, ומבשלים עד רך, על 7 דקות. להגדיל את החום בינוני גבוה, ומערבבים כבדי עוף; לבשל במשך 2 דקות, להיזהר לא לבשל את הכבדים. מערבבים את רסק העגבניות, רוטב ווסטרשייר, ציר עוף, ואת המרינדה השמורה. מבשלים בעדינות במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
כבד עוףכבד עוף
ציר עוףציר עוף
רסק עגבניותרסק עגבניות
שמן זיתשמן זית
מרינדהמרינדה
חמאהחמאה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
יוצקים ברנדי, וחום דרך.
מרכיבים שתצטרך
ברנדיברנדי

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קורטים ציפורן טחון2 קורטים ציפורן טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כבד עוף, גזוז וחתוך לחתיכות בגודל ביסכבד עוף, גזוז וחתוך לחתיכות בגודל ביס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן2ציפורןשום, מרוסקשום, מרוסק11 קילו קישואים,כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש3(חוֹרֶף)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1צביטהמלח ופלפל שחור טחון טרי לפי הטעםמלח ופלפל שחור טחון טרי לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר