קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות36
ציון בריאות9
מגזין

כופתאות ירקן עם רוטב סויה שומשום

כופתאות ירקן עם רוטב סויה שומשום
כופתאות ירקן עם רוטב סויה שומשום טבילה היא חלב חינם מתאבנים. מנה זו מכילה סביב 2 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 56 קלוריות. והוא יספק כ 36 מנות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם בצל ירוק, חומץ אורז, ערמוני מים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. נסו כופתאות שרימפס עם רוטב שומשום, אספרגוס שומשום ברוטב איולי סויה ושום, ו כופתאות ים ובזיליקום עם רוטב טבילה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים בקערה קטנה כדי להתמזג.
1
ג ' ינג ' ר טחון דק ושום במעבד מזון.
מרכיבים שתצטרך
2
להוסיף אספרגוס הבא 5 מרכיבים; באמצעות / כיבוי פונה, תהליך עד אספרגוס קצוץ דק אבל לא מחית.
מרכיבים שתצטרך
3
מפזרים תבנית אפייה בקמח.
מרכיבים שתצטרך
4
מניחים עטיפת וונטון 1 על משטח עבודה. כפית 2 כפיות תערובת אספרגוס למרכז. להרטיב את הקצוות של עטיפה עם מים; לאסוף פינות יחד על מילוי. טוויסט הקצוות של עטיפה יחד, סוגר מילוי לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
5
מניחים כופתה על תבנית אפייה. חזור עם עטיפות שנותרו ומילוי. (רוטב וכופתאות ניתן לעשות 8 שעות קדימה. מכסים בנפרד ומקררים.)
מרכיבים שתצטרך
6
מניחים מדף steamer בסיר גדול.
7
יוצקים מספיק מים לסיר כדי להגיע לעומק של 1/2 אינץ'. מדף קיטור קו עם עלי חסה. תביא מים לרתיחה. עבודה בקבוצות, לארגן כופתאות זה לצד זה (אבל לא נוגע) על המדף. כיסוי וקיטור 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
מגישים כופתאות עם רוטב טבילה.
מרכיבים שתצטרך