קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות2
ציון בריאות61
מגזין

כנפי אש עם רוטב טבילה חזרת (או גבינת בלו)

כנפי אש עם רוטב טבילה חזרת (או גבינת בלו)
כנפי אש עם רוטב טבילה חזרת (או גבינה כחולה) הוא חלב חינם מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 2063 קלוריות, 78 גרם חלבון ו 141 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. לך לחנות ותביא קמח, תיבול ברביקיו של נילי, פלפל קאיין, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב המיונז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סופר! עוגיות חמאת בוטנים עשויות קלות יותר כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. נסו קל עוף קורדון בלו קבב עם רוטב גבינה שוויצרי, כנפי עוף בגריל עם רוטב חריף חריף צ'יפוטלה ורוטב טבילת גבינה כחולה, ו כנפי צ'ילי עם רוטב טבילה חוות גבינה כחולה (מתכונים דומים).

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות0(יכול להיות או להרחיק)אבקת קאייןאבקת קאיין2(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם12כנפיים כולו עוף, לחתוך לגזרים במפרקכנפיים כולו עוף, לחתוך לגזרים במפרק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק3קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(חוֹרֶף)חזרת מוכן (אם אתה לא אוהב חזרת, להשאיר אותו בחוץ או להוסיף 2 Tbs מתפורר גבינת בלו)חזרת מוכן (אם אתה לא אוהב חזרת, להשאיר אותו בחוץ או להוסיף 2 Tbs מתפורר גבינת בלו)2(חוֹרֶף)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש11 קילו קישואים,פלפל לימוןפלפל לימון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק2(יכול להיות או להרחיק)צווארי עוףצווארי עוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש2בצל ירוק, חלקים ירוקים ולבנים, קצוצים דקבצל ירוק, חלקים ירוקים ולבנים, קצוצים דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תיבול ברביקיו של נילי (מתכון #412358)תיבול ברביקיו של נילי (מתכון #412358)2ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחי לטיגון עמוק (או שמן בוטנים)שמן צמחי לטיגון עמוק (או שמן בוטנים)

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

כנפי עוף עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות שרדונה GEN5. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.