קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מגזין

כרוב אדום קלאסי

כרוב אדום קלאסי
אם יש לך בערך 1 שעה ו 35 דקות לבלות במטבח, כרוב אדום קלאסי עשוי להיות יוצא מן הכלל ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני מתכון לנסות. זה מנות ראשונות יש 145 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 8. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. לכו לחנות ואספו סוכר חום, חומץ, בצל ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 29%. הציון הזה לא כל כך אדיר. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון כרוב אדום קלאסי, כרוב אדום מטוגן עם בצל אדום ותפוחים, ו גבינת לסטר אדומה, עדשים וכרוב אדום.

הוראות

1
בסיר גדול מטגנים בצל בחמאה עד שהוא רך. מערבבים פנימה את הכרוב, המלח והפלפל. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 10 דקות. מערבבים תפוחים ומים; מכסים ומבשלים 45 דקות יותר או עד שהכרוב והתפוחים רכים.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
ל-1 אננסל-1 אננס
לשימור,לשימור,
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
שלב חומץ וסוכר חום; מערבבים לתערובת כרוב. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים, למשך 15 דקות או עד שהכרוב והתפוחים מזוגגים.
מרכיבים שתצטרך
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
ל-1 אננסל-1 אננס
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
לשימור,לשימור,