קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות34
מגזין

כרוב נאפה תאילנדי ומרק בוטנים

כרוב נאפה תאילנדי ומרק בוטנים
המתכון תאילנדי נאפה כרוב ומרק בוטנים מוכן תוך כ 45 דקות,. והוא בהחלט מצוין ללא גלוטן, ללא חלב וצמחוני אפשרות לאוהבי אוכל אסייתי. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 596 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 44 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. זה מושלם עבור סתיו. אם יש לכם חלב קוקוס, קוקוס, ג'ינג'ר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן בוטנים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות טופי בוטן מלוחות כקינוח. נסו עוף בגריל תאילנדי וברוקולי על כרוב נאפה, סלט כרוב נאפה עם רוטב בוטנים, ו מרק מיסו עם כרוב נאפה ואודון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן בוטנים בסיר כבד על חום נמוך.
מרכיבים שתצטרך
1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
2
מוסיפים בצל, שום וג ' ינג ' ר ומבשלים עד הבצל ברור, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מוסיפים כורכום, קארי, קאיין וכוסברה ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות עוד 2 דקה מערבבים במרק ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
כורכוםכורכום
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
4
מוסיפים תפוחי אדמה ובטטות ומבשלים על אש נמוכה עד כמעט מבושל, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2 בטטות קטנות, קלופות וקצוצות2 בטטות קטנות, קלופות וקצוצות
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
5
מניחים חמאת בוטנים בקערה ומקציפים בכ -1 כוס של המניה החמה מהמרק.
מרכיבים שתצטרך
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)
1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
6
מוסיפים מיץ לימון ורוטב סויה ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
7
לטאטא את התערובת בחזרה לתוך המרק ומבשלים במשך 5 דקות.מערבבים את הכרוב ואת חלב קוקוס ומבשלים עד מחומם דרך.התאם את התיבול, והוסיף סוכר אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
ל-1 אננסל-1 אננס
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
8
מקשטים כל מנה עם בוטנים, כוסברה וקוקוס וסחיטה של מיץ ליים.
מרכיבים שתצטרך
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)

מרכיבים

397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ11 קילו קישואים,פלפל קאיין (או לפי הטעם)פלפל קאיין (או לפי הטעם)2בצל צהוב בינוני, קצוץצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה10ריבס, קצוץ טרי או קפואקוקוס קלוי, לקישוטקוקוס קלוי, לקישוט2(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות1השארכוסברה טרייה, לקישוטכוסברה טרייה, לקישוט2(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר טרי מגורדג'ינג'ר טרי מגורד1גדולשן שום, טחוןשן שום, טחון11 קילו קישואים,כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname2(יכול להיות או להרחיק)כורכום הקרקעכורכום הקרקע3(חוֹרֶף)מיץ לימון טרי (או לפי הטעם)מיץ לימון טרי (או לפי הטעם)10ריבס, קצוץ טרי או קפואליים טריז, לקישוטליים טריז, לקישוט7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב נאפה מגוררכרוב נאפה מגורר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל, קצוץבצל, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)2(חוֹרֶף)1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן31 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרתפוחי אדמה, קלופים וקוביותתפוחי אדמה, קלופים וקוביות10ריבס, קצוץ טרי או קפואבוטנים קלויים קצוצים, לקישוטבוטנים קלויים קצוצים, לקישוט3(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות10ריבס, קצוץ טרי או קפואליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1גדולבטטה, קלופים וקפואיםבטטה, קלופים וקפואים

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן אפשרויות נהדרות עבור תאילנדי. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות דוד & נדיה Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 36 דולר לבקבוק.
David & Nadia Chenin Blanc
David & Nadia Chenin Blanc
שנין בלאן (Chenin Blanc) משבט הסוורטלנד (Swartland) מתמקד שוב בכרמי גפן ישנים שונים, הנעים בין 1962 ל-1982 ומבוסס על גרניט מפארדברג, מעורבב עם צפחה/שיסט ממזרח, חימר מצפון וברזל מהחלקים המערביים של סווארטלנד. גפנים חקלאיים מעובדים יבשה עמד במבחן הזמן וזה מציג את הסיבה האולטימטיבית מדוע Chenin Blanc הוא המוקד העיקרי שלהם ב Swartland. חבורה שלמה לחוץ באופן טבעי מותסס, התבגר במשך 11 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ניטראלי ישן.