קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות64
מגזין

כרובית, ברוקו-פרח וסלט פריזה עם זיתים

כרובית, ברוקו-פרח וסלט פריזה עם זיתים
כרובית, Broccoflower וסלט פריזה עם זיתים הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומספק כ 8 מנות. זה מנות ראשונות יש 201 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 17 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך פריזה, ביצים מבושלות, כרובית, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה מובא אליך על ידי מזון ויין. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 79%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה גם אהבו סלט כרובית-ו-Broccoflower עם ויניגרט שרי, פוזילי עם ברוקו-פלאוור, זיתים ועשבי תיבול מ ' הבישול הצמחוני החדש לכולם, ו סלט Broccoflower ים תיכוני.

הוראות

1
במכתש, מחית את השום עם 1/4 כפית מלח.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את החלמונים וחובטים עד לקבלת חלקה. מערבבים בחומץ שרי וחרדל ומעבירים לקערה קטנה. לאט לאט לטאטא בשמן ומתבלים עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
3
בקערה גדולה, לשלב את broccoflower, כרובית, frise, בצל ירוק, סלרי, מלפפון, פטרוזיליה, פלפל, זיתים צלפים.
מרכיבים שתצטרך
4
תוסיף את התחבושת ותזרוק היטב. דק לקצוץ את חלבוני הביצה, לפזר אותם על הסלט ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)broccoflower או ברוקולי, לחתוך לפרחים מאוד דק פרוס לאורכוbroccoflower או ברוקולי, לחתוך לפרחים מאוד דק פרוס לאורכו2(חוֹרֶף)צלפים מלוחים, שטפוצלפים מלוחים, שטפו454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כרובית, לחתוך לפרחים מאוד דק פרוס לאורכוכרובית, לחתוך לפרחים מאוד דק פרוס לאורכו4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרוס דק סלרי לבבות ועליםפרוס דק סלרי לבבות ועלים1מלפפון אירופאי-חצוי, זרע קצוץ גסמלפפון אירופאי-חצוי, זרע קצוץ גס2(יכול להיות או להרחיק)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה שטוחיםעלי פטרוזיליה שטוחים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקfrisée או escarole צהובfrisée או escarole צהוב2שיני שום, קצוץ גסשיני שום, קצוץ גס1פלפל ירוק, פרוס דקפלפל ירוק, פרוס דק2ביצים קשות, חלמונים מופרדים מהלבניםביצים קשות, חלמונים מופרדים מהלבנים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל טחון טריפלפל טחון טרי57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס זיתים ירוקים ספרדיים, מגולענים, או פימיאנטו-זיתים ממולאים, חצוי חצוי1/2 כוס זיתים ירוקים ספרדיים, מגולענים, או פימיאנטו-זיתים ממולאים, חצוי חצוי8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח4בצל ירוק, לבן חלקים ירוקים במכרז, פרוס דקבצל ירוק, לבן חלקים ירוקים במכרז, פרוס דק2(חוֹרֶף)חומץ שריחומץ שרי