קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

כריך סטייק עם פרצוף פתוח

כריך סטייק עם פרצוף פתוח
כריך סטייק עם פרצוף פתוח יכול להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא יספק כ 2 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 50 גרם חלבון 22 גרם של שומן, וסך הכל 562 קלוריות. המתכון הזה מכסה %42 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מובא לך על ידי recipes.prevention.com. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. אם יש לכם חזרת, יוגורט, לחם דגנים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הירקות המעורבים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סלט שרימפס דרום מערב כקינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מרהיב של 93%. נסו כריך סטייק קפרזה עם פנים פתוחות, כריך סטייק עם פרצוף פתוח עם רוטב פרמזן, ו כריך סטייק עם פנים פתוחות עם עגבניות ירוקות כבושות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. Wild & Wilder המרלו המציגים עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Wild & Wilder המרלו המציגים
Wild & Wilder המרלו המציגים
המציגה מלאה שזיף עשיר ופרי דמסון על האף. אלון המשמש הוא מתבלט על החיך אשר נשלט על ידי טעמי ברי אדומים עשירים תוך הצגת גם ניואנסים ארציים עדינים. היין אלגנטי ומשיי עם גימור ארוך.