קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

כריך סלט טונה עליז

כריך סלט טונה עליז
עליזה טונה סלט כריך לוקח מסביב 10 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 8 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל 116 קלוריות. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. לא הרבה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. מתכון זה מ טעם הבית דורש גזר, פלפל, ביצים קשות ומיונז. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, שלם 30, ופסקאטרי דיאטה. עם כפית ציון של 31%, המנה הזו די גרועה. נסו כריך סלט טונה הטוב ביותר אי פעם, כריך סלט טונה, ו כריך סלט טונה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
שלב את כל החומרים בקערה קטנה.
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
מורחים על קרקר או לחם.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, יין ורדים

יין פינו נואר, מרלו ורוז סלסי הם הבחירות המובילות שלי לטונה. למרות שדגים משולבים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים 'בשרניים' יותר כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז * * גם זוג יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר ליין לבן. הברון פיליפ דה רוטשילד אסקודו רוג ' ו פינו נואר רזרבה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
הברון פיליפ דה רוטשילד אסקודו רוג ' ו פינו נואר רזרבה
הברון פיליפ דה רוטשילד אסקודו רוג ' ו פינו נואר רזרבה
אדום דובדבן חיוור עם גוון אודם. האף מורכב מאוד ורענן עם פירות אינטנסיביים, קדימה על דובדבן ופטל מתערבב עם הערות שקדים קלויים עדינים. ליין יש התקפה טובה מאוד, טאנינים אלגנטיים ועסיסיים. טעמי פירות באמצע החיך, במיוחד דובדבן, ואילו הגימור האלגנטי משלב את מלוא הפירות הטריים עם עידון הטרואר של קזבלנקה.משתלב היטב עם גבינת עיזים, סוליה בחמאת לימון, או קרפצ ' יו של צדפות.