קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות48
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

כתום חלום מיני עוגות

כתום חלום מיני עוגות
תשכחו לצאת לאכול או להזמין אוכל לקחת בכל פעם שאתם חושקים באוכל אמריקאי. נסו להכין קאפקייקס מיני חלומיים כתומים בבית. מתכון צמחוני לקטו אובו זה מגיש 48 . מנה אחת מכילה 80 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. זה עובד טוב כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה ו 15 דקות. אם יש לכם ביצים, חמאה, תמצית ונילן וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני רע מאוד (אך עדיין ניתן לתיקון) של 7%. מיני כתום חלום עוגיות כריכים, מיני קאפקייקס קרם תפוזים, ו דבורת דבש מיני תפוזים ציצים דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מחממים תנור ל-325 מְזוּגָע. מרפדים 48 כוסות מיני מאפינס עם ספינות נייר. בקערה גדולה חמאת שמנת וסוכר עד שהם בהירים ותפוחים.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
קערהקערה
תנורתנור
2
מוסיפים ביצים, אחת אחת, ומקציפים היטב לאחר כל הוספה. מקציפים קליפת תפוז, מיץ תפוזים וניל. בקערה אחרת מקציפים קמח, אבקת אפייה ומלח; מוסיפים לתערובת מוקרמת לסירוגין עם חלב חמאה, ומקציפים היטב לאחר כל הוספה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
גרידה כתומהגרידה כתומה
חלב-חמאהחלב-חמאה
ונילוניל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
ממלאים כוסות מוכן שני שלישים מלא.
4
אופים 11-13 דקות או עד שקיסם המוחדר למרכז יוצא נקי. מצננים במחבתות 5 דקות לפני שמוציאים למתלים לצינון מלא.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
5
לקרם חמאה, בקערה גדולה, מקציפים חמאה ומלח עד לקבלת קרם. מקציפים בהדרגה את הסוכר, החלב והווניל של הקונדיטורים עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ונילוניל
חמאהחמאה
קרםקרם
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
בעזרת סכין חיתוך חותכים 1 אינץ'.- חתיכה רחבה בצורת חרוט מלמעלה של כל קאפקייק; מחק חלק שהוסר. ממלאים חלל עם ריבה. צינור או מורחים קרם חמאה מעל צמרות.
מרכיבים שתצטרך
ריבהריבה
קאפקייקסקאפקייקס
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

ניתן לשלב קאפקייקס עם שמנת שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -19 דולר.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה מועדף לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב""בסגנון איטלקי"". "