קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות12
ציון בריאות13
מגזין

לזניה אנצ'ילדה של מל

לזניה אנצ'ילדה של מל
המרשם ' אנצ'ילדה' של מל ' לאגנאן מוכן בסביבות 2 שעות והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 730 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 50 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך גבינה מקסיקנית תערובת, תבלינים טאקו pkg, שמנת חלב, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. . עם כפית ציון של 52% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: לזניה אנצ'ילדה, לזניה אנצ'ילדה, ו לזניה אנצ'ילדה.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הנהר הרוסי דלואך פינו נואר עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
דלואך נהר רוסי פינו נואר
דלואך נהר רוסי פינו נואר
צבע אדום יפה אודם בכוס, הנהר הרוסי 2018 פינו נואר נפתח עם ניחוחות פירות אדומים בהירים של תות ודובדבן. פטל, ריבס וטעמים שזיף כהה נפגשים עם מגע של תבלין וחומציות בהירה. זהו יין בעל גוף בינוני עם טאנינים מתונים וגימור מתמהמה