קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות48
מגזין

לזניה ממולאת ספגטי סקווש

לזניה ממולאת ספגטי סקווש
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל לזניה ממולאת ספגטי סקווש. מתכון ואינו מכיל גלוטן, מגיש 4 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 46 גרם חלבון 14 גרם של שומן, וסך הכל 477 קלוריות. מתכון זה מארון בישול יש 30771 אוהדים. אם יש לך שמן, בזיליקום, גבינת קוטג', וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: ממולא לזניה ספגטי סקווש, לזניה ממולאת ספגטי סקווש, ו לזניה ממולאת ספגטי סקווש.

הוראות

1
מברישים את הבשר הפנימי של דלעת הספגטי בשמן, מתבלים במלח ופלפל וצולים, עור כלפי מעלה, בתנור 204° שחומם מראש עד למכרז, כ -30 דקות.בינתיים, לבשל את טורקיה, על 8-10 דקות, ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
דלעת ספגטידלעת ספגטי
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מחממים את השמן במחבת גדולה על חום בינוני, מוסיפים את הבצל ומבשלים עד למכרז, על 5-7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מוסיפים את השום, פתיתי פלפל אדום, ושומר ומבשלים עד ריחני, בערך דקה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוףשמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוף
צלפים ארוזים במלח, מושרים, שטופים ומרוקניםצלפים ארוזים במלח, מושרים, שטופים ומרוקנים
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
4
מוסיפים את טורקיה, עגבניות, רסק עגבניות, תיבול איטלקי, עלה דפנה, פפריקה, חומץ בלסמי, מלח ופלפל, מביאים לרתיחה, מפחיתים את החום ומבשלים עד שדלעת הספגטי מבושלת ולאחר מכן מערבבים בזיליקום ומסירים מהחום.מוך כמה החלק הפנימי של כל חצי דלעת ספגטי, לחלק את התערובת של גבינת קוטג ' ובזיליקום ביניהם ואחריו את הרוטב והגבינה.לטגן בתנור עד הגבינה נמסה והפך חום זהוב בהיר, על 2-3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית גבינת רומנו מגוררת1 כפית גבינת רומנו מגוררת
1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)
דלעת ספגטידלעת ספגטי
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
קרקרים מחיטה מלאהקרקרים מחיטה מלאה
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בזיליקום, קצוץבזיליקום, קצוץ1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבולאגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבול1(יכול להיות או להרחיק)זרעי שומר, כתושזרעי שומר, כתוש2ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הודו טחוןהודו טחון11 קילו קישואים,תיבול איטלקי או אורגנותיבול איטלקי או אורגנו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת קוטג'דל שומן או ריקוטהגבינת קוטג'דל שומן או ריקוטה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמןשמן1בצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות1(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמוצרלה רזה חלקית, מגוררמוצרלה רזה חלקית, מגורר1(יכול להיות או להרחיק)שמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוףשמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוף4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל לפי הטעםמלח ופלפל לפי הטעם2smallsסקווש ספגטי, חתוך לשניים וזרעסקווש ספגטי, חתוך לשניים וזרע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רסק עגבניות (אופציונלי)רסק עגבניות (אופציונלי)