קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 20 דק.
מנות48
ציון בריאות1
מגזין

לחם איטלקי באמצעות מכונת לחם

לחם איטלקי באמצעות מכונת לחם
לחם איטלקי באמצעות מכונת לחם הוא מתכון ים תיכוני המגיש 48. מנה זו מכילה כ 1 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 43 קלוריות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. . הכנת המנה לוקחת כ 3 שעות ו-20 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב מוצרי חלב חינם וצמחוני דיאט. אם יש לכם מלח, קמח תירס, ביצה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית ציון של 18% המנה הזאת די גרועה. נסו לחם איטלקי מכונת לחם (אפוי בתנור), לחם שיבולת שועל (מכונת לחם/אופה לחם), ו מכונת לחם צרפתית קטנה ובריאה במיוחד (Abm) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים קמח, סוכר חום, מים חמים, מלח, שמן זית ושמרים במחבת של מכונת הלחם בסדר המומלץ על ידי היצרן. בחר מחזור בצק; לחץ על התחל.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
שמן זיתשמן זית
לחםלחם
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
שמריםשמרים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מכונת לחםמכונת לחם
מחבתמחבת
2
מאטים את הבצק והופכים אותו על משטח מקורנן קלות. יוצרים בצק לשני כיכרות לחם.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
3
מניחים את כיכרות התפר בצד למטה על קרש חיתוך מפוזר בנדיבות עם קמח תירס. מכסים את הכיכרות עם מטלית לחה ולתת לעלות, עד הוכפל נפח כ 40 דקות. בינתיים, מחממים תנור ל 375 מעלות F (190 מעלות C).
מרכיבים שתצטרך
קמח תירסקמח תירס
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
תנורתנור
4
בקערה קטנה, להכות יחד ביצה 1 כף מים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מברשת כיכרות עלה עם תערובת ביצה. הפוך אחד ארוך, מהיר לחתוך את מרכז הכיכרות עם סכין חדה. בעדינות לנער את קרש החיתוך כדי לוודא כי הכיכרות לא דבק. אם הם נדבקים, להשתמש מרית או סכין בצק כדי לשחרר. החלק את הכיכרות על תבנית אפייה בתנועה מהירה אך זהירה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
תבנית אפייהתבנית אפייה
מריתמרית
סכיןסכין
6
אופים בתנור שחומם מראש במשך 30 עד 35 דקות, או עד כיכרות נשמע חלול כאשר טפח על הקרקעית.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. פלסינה בררדנגה קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק) עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
פלסינה בררדנגה קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק)
פלסינה בררדנגה קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק)
"מראה ברי טרי, עם רמזים של פרחים, עשבי תיבול טריים ושוקולד. גוף מלא, עם חיך טרי, טאנינים משולבים היטב וגימור מאוזן. הרבה דובדבן ותבלינים קלים. הטוב ביותר אחרי 2003."משקיף היין