קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

לחם בועה כתום

לחם בועה כתום
הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו סוכר מגורען, סוכר מגורען, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: לחם קוף קרמל (AKA לחם בועה), עוגת קראנץ תפוזים מחדר הבועה, ו לחם בועה.

הוראות

1
שלב הראשון 5 מרכיבים במדד זכוכית 2 כוס. מיקרוגל גבוה במשך 3 דקות. מגניב 5 דקות. כפית קמח קלות לתוך כוסות מדידה יבש; רמה עם סכין. בצע את ההוראות של היצרן עבור הצבת תערובת חלב, קמח, שמרים, ביצה לתוך מחבת הלחם, ובחר את מחזור הבצק; להתחיל מכונת לחם.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שמריםשמרים
חלבחלב
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
מכונת לחםמכונת לחם
מחבת כיכרמחבת כיכר
מיקרוגלמיקרוגל
סכיןסכין
2
הסר את הבצק ממכונה (לא אופים). להפוך את הבצק החוצה על משטח מקומח, ללוש 30 שניות. כיסוי בצק; תן לנוח 10 דקות. מחלקים את הבצק ל-24 חלקים שווים, מעצבים כל אחד לכדור (מכסים את הבצק שנותר כדי למנוע ייבוש).
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
שלב 1/2 כוס סוכר מגורען וקליפה. לטבול כל כדור לתוך 1/4 כוס חמאה מומסת, להתגלגל בתערובת סוכר.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
חמאהחמאה
בקרבקר
גלולגלול
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
4
מניחים כדורים בתחתית מחבת צינור 10 אינץ ' מצופה ספריי בישול. לכסות ולתת לעלות במקום חם (85), ללא טיוטות, 45 דקות או עד הוכפל בגודל.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
אופים ב 350 במשך 35 דקות. מגניב במחבת 5 דקות על מתלה חוט; להסיר לחם מן המחבת. לחם מגניב 15 דקות על מתלה תיל.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת
7
מערבבים 1/2 כוס אבקת סוכר ומיץ תפוזים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
8
טפטוף תערובת על כיכר לחם, ומגישים חם.

מרכיבים

9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לחםקמח לחם3(יכול להיות או להרחיק)לחם-מכונת שמריםלחם-מכונת שמרים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, נמסהחמאה, נמסה1גדולביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2% חלב דל שומן2% חלב דל שומן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה2(חוֹרֶף)קליפת תפוז מגוררתקליפת תפוז מגוררת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב