קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות26
סוגי מאכליםלחם
מגזין

לחם בננה Powerhouse

לחם בננה Powerhouse
לחם בננה Powerhouse דורש כ 1 שעה ו 20 דקות מההתחלה ועד הסוף. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 25 גרם חלבון 38 גרם של שומן, וסך הכל 1021 קלוריות. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לכם מלח, תאריכים, סוכר וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. 4 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה עובד טוב כמו ארוחת בוקר זולה למדי. . נסו לחם בננה, איך להכין לחם בננה / לחם בננה מהיר, מחרוזת ירקות תחנת כוח, ו לחם בננה ללא ביצים, איך להכין לחם בננה טבעוני (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 300 מעלות F (150 מעלות C). גריז 4 מחבתות כיכר, גודל 7x3 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
תנורתנור
2
שלב 1 כף סוכר לבן עם 2 כפיות קינמון בקערה קטנה. אבק את הקרביים של מחבתות כיכר משומן עם סוכר קינמון.
מרכיבים שתצטרך
סוכר קינמוןסוכר קינמון
סוכר מגורעןסוכר מגורען
קינמוןקינמון
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
קערהקערה
3
מערבבים קמח מחיטה מלאה, שיבולת שועל, קמח לכל מטרה, סודה לשתייה, 1 1/2 כפית קינמון, ומלח בקערה. מקציפים 2 כוסות סוכר חום עם חמאה 3/4 כוס בקערת ערבוב נפרדת עד שמנת. מקציפים שמנת חמוצה, בננות, ביצים ותמצית וניל עד חלקה. מערבבים את החומרים יבשים לתערובת הבננה ומקפלים ב 2 תאריכי כוסות, 1 אגוזי מלך כוס, ו 1/2 כוס קוקוס קלוי.
מרכיבים שתצטרך
קמח מחיטה מלאהקמח מחיטה מלאה
תמצית ונילתמצית וניל
סודה לשתייהסודה לשתייה
סוכר חוםסוכר חום
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
קינמוןקינמון
בננהבננה
קוקוסקוקוס
אגוזי מלךאגוזי מלך
חמאהחמאה
תאריכיםתאריכים
ביצהביצה
שיבולת שועלשיבולת שועל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
4
כפית את הבלילה לתוך מחבתות כיכר מוכן.
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
5
מפזרים צמרות של כל כיכר עם כ 1 כף סוכר חום כהה ו 1 1/2 כפיות כל אחד תאריכים, אגוזי מלך, וקוקוס.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חום כההסוכר חום כהה
קוקוסקוקוס
אגוזי מלךאגוזי מלך
תאריכיםתאריכים
6
מברשת כל כיכר עם חמאה מומסת עבור זיגוג מבריק.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
זיגוגזיגוג
7
אופים כיכרות בתנור שחומם מראש עד השחמה וקיסם מוכנס לתוך מרכז כיכר יוצא נקי, על 1 שעה.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים6בננות בשלות מאוד, מחיתבננות בשלות מאוד, מחית1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה, מומסת (אופציונלי)חמאה, מומסת (אופציונלי)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום כהה, מחולקסוכר חום כהה, מחולק2(חוֹרֶף)תמרים קצוצים, מחולקיםתמרים קצוצים, מחולקים3קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)2(חוֹרֶף)קוקוס פתיתי קלוי, מחולק (אופציונלי)קוקוס פתיתי קלוי, מחולק (אופציונלי)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מהירה לבישולשיבולת שועל מהירה לבישול1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק3(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2(חוֹרֶף)אגוזי מלך קצוצים, מחולקאגוזי מלך קצוצים, מחולק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר לבן (אופציונלי)סוכר לבן (אופציונלי)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובהגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובה