קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות1
מגזין

לחם עגבניות קטלאני

לחם עגבניות קטלאני
והוא יספק כ 10 מנות. מנה אחת מכילה עד 1 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 50 קלוריות. אם 19 סנט למנה נופל בתקציב שלך, לחם עגבניות קטלאנית יכול להיות יוצא מן הכלל טבעוני מתכון לנסות. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לכם שמן זית, מלח גס, עד 4 עגבניות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. נסו סלט לחם קטלאני / Escalivada, מרק עגבניות קישואים קטלאנית עם נענע ושקדים קלויים, ו שרימפס קטלאנית (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן גריל לבישול. אם באמצעות גריל פחם, פתחי אוורור בתחתית הגריל, ואז פחם אור. אש פחם הוא בינוני חם כאשר אתה יכול להחזיק את היד 5 אינץ ' מעל מתלה עבור 3 עד 4 שניות. אם באמצעות גריל גז, מבערים מחממים על גבוה, מכוסה, 10 דקות, ואז להפחית את החום עד בינוני.
2
חותכים לחם לפרוסות בעובי 3/4 אינץ '(חותכים בגט באלכסון ארוך לפרוסות ארוכות באורך 6 אינץ').
מרכיבים שתצטרך
3
עבודה בקבוצות של 3 או 4 פרוסות, לחם גריל על מתלה גריל משומן קל, מכוסה רק אם באמצעות גריל גז, מתהפך פעם אחת, עד סימני גריל מופיעים, 1 עד 2 דקות סך לכל אצווה.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר לחם מחום ומיד לשפשף 1 צד של כל פרוסה עם צד לחתוך של חצי שום, ולאחר מכן לשפשף עם צד לחתוך של חצי עגבניות, באמצעות 1 חצי עגבניות עבור 1 עד 2 פרוסות לחם ומאפשר רוב עיסת להיספג על ידי לחם (להיפטר שארית שום חצאי עגבניות).
מרכיבים שתצטרך
5
מברשת לחם עם שמן, ואז מפזרים מלח ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
1
* לחם יכול להיות בגריל חם קל משומן היטב מתובל מחבת גריל מתובל על חום גבוה בינוני. * אם המלח שלך הוא גס מאוד, למחוץ אותו באמצעות הצד השטוח של סכין כבד גדול.
מרכיבים שתצטרך