קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות12
ציון בריאות2
מגזין

לחם רוזמרין-בצל עם ציפוי גבינה כחולה

לחם רוזמרין-בצל עם ציפוי גבינה כחולה
מנה זו מכילה כ 6 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 191 קלוריות. והוא מספק כ 12 מנות . אם יש לכם מלח כשר, סוכר, קמח לחם ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו 20 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. נסו ציפוי קרמל-בצל, רוזמרין, וציפוי אגוז אורן, כריכת סטייק הגבינה הכחולה המתפוררת של סנסאי, ו גבינה כחולה, עוף, ומחבת כרובית עם בייקון, אגוז, וציפוי תאריך (מתכונים דומים).

הוראות

1
בצל חתוך פרוס חתוך ושום טחון ב 1 כף חמאה מעל חום בינוני. מבשלים אותם עד חום וקרמל, על 8 עד 10 דקות. אפשר להתקרר לכמה דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
יוצקים מים חמים לתוך קערה.
מרכיבים שתצטרך
3
מפזרים שמרים על גבי.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים סוכר ושמן זית, ומערבבים בעדינות עם מזלג עד בשילוב. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
5
מערבבים קמח ומלח בקערה נפרדת.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים לתערובת הקמח את הבצל ורוזמרין במרכיבים מתחלפים, מערבבים בעדינות עד לשלב הבצק. זה יהיה דביק!) קמח בנדיבות משטח שטוח. ללוש בצק 15 עד 20 פעמים, הוספת קמח בנדיבות כדי להקל על הטיפול. (שמור את זה דביק, אם כי!)
מרכיבים שתצטרך
7
טפטוף שמן זית בקערה נפרדת, ולאחר מכן להוסיף את הכדור של בצק, פונה מעיל. מכסים במגבת תה ומניחים במקום חם במשך 1 1/2 עד 2 שעות.מחממים תנור ל 400 מעלות.מחלקים בצק לשמונה מנות, ויוצרים כל צורה עגולה מחוספסת.
מרכיבים שתצטרך
8
מניחים על מחצלת אפייה או נייר קלף, ואז מכסים במגבת ומאפשרים לעלות במשך 15 עד 20 דקות.
9
אופים במשך 18 עד 20 דקות או עד חום.
10
מברשת עם חמאה באמצע אפייה time.To למעלה עם גבינה כחולה, או מקום מתפורר גבינה כחולה על לחמניות אפויות לחלוטין ולאפשר לו להתרכך באופן טבעי, או להסיר את הלחמניות עם חמש דקות זמן אפייה עזב, למעלה עם גבינה, ולחזור לתנור כדי לסיים את האפייה ולאפשר גבינה להמס.
מרכיבים שתצטרך
11
מגישים חם או בטמפרטורת החדר. אלוהי!