קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

לחם תירס זוקיני

לחם תירס זוקיני
לחם תירס זוקיני יכול להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 321 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 14 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 8 מנות. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. 85 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לך אבקת אפייה, קישואים, קמח תירס בינוני לטחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כמה אנשים באמת אהבו את הלחם הזה. נסו לחם תירס זוקיני, לחם תירס צ'דר זוקיני, ו מאפינס לחם תירס זוקיני (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. ה-Schloss Johnisberg Rotlack Riesling Kabinett Feinherb עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
Schloss Johannisberg Rotlack Riesling Kabinett Feinherb
Schloss Johannisberg Rotlack Riesling Kabinett Feinherb
צהוב בהיר מבריק. האף הוא טהור עם הערות צמחים מקסים, דשא לימון, physalis ורמז של תותים בר. החיך טרי ועסיסי עם מרקם עדין וקטיפתי, פירות אלגנטיים וגימור מינרלי ארוך. זוגות היטב עם סלטים, פירות ים, ומנות עוף קלות.