קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

לחם תירס מסוכר חום

לחם תירס מסוכר חום
לחם תירס מסוכר חום הוא צמחוני לחם. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 1325 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 61 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. 13 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם אבקת אפייה, חלב, חמאה וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. נסו לחם תירס מסוכר חום עם פירורי בייקון, לחם תירס סוכר חום: כל זפת עם שום מקום ללכת אליו, ו אבנים מתגלגלות קאפקייק סוכר חום עם פודינג קוקוס מילוי, ציפוי רום מתובל סוכר חום סדוק (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett ריזלינג עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
למרות רעננותו הצעירה עדיין, הוא מציג את המאפיין המשובח של ריזלינג פירותי ורמז בסיסי של מינרל מאדמת הלוח הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים יין מרענן זה מעט מקורר! כמו aperitif, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עופות.