קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

ללא סוכר הוסיף עוגיות

ללא סוכר הוסיף עוגיות
אם אתה רוצה להוסיף עוד לקטו אובו צמחוני מתכונים לקופסת המתכונים שלך, ללא עוגיות בתוספת סוכר עשויות להיות מתכון שכדאי לנסות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 241 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן. מתכון זה משמש 12. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. 59 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. אם יש לכם שיבולת שועל מגולגלת, בננות, קינמון טחון וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון מדהים של 31%. ציון זה לא כל כך יוצא מן הכלל. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: עוגיות שיבולת שועל טבעוניות ללא תוספת סוכר, עוגיות חמאת בוטנים (ללא תוספת סוכר), ו עוגיות צימוקים שיבולת שועל בריאה: ללא תוספת סוכר.

הוראות

1
קרם את החמאה או המרגרינה עד שהיא בהירה ואוורירית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קרםקרם
2
מוסיפים את הבננות ומערבבים היטב. מקציפים פנימה את הביצים והווניל.
מרכיבים שתצטרך
בננהבננה
ונילוניל
ביצהביצה
3
מנפים יחד את הקמח, הסודה לשתייה, המלח, אגוז המוסקט הטחון והקינמון הטחון.
מרכיבים שתצטרך
קינמון טחוןקינמון טחון
מוסקטמוסקט
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
4
מוסיפים את התערובת היבשה לתערובת המוקרמת ומערבבים היטב. מערבבים פנימה את שיבולת השועל ואת האגוזים הקצוצים. מכסים בצק צונן במשך שעה 1.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
אגוזיםאגוזים
שיבולת שועלשיבולת שועל
5
מחממים את התנור ל 375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס). משמנים קלות ניירות אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
6
זרוק סיבובי בצק עוגיות צוננים בגודל כפית על תבנית האפייה המוכנה.
מרכיבים שתצטרך
בצק עוגיותבצק עוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
אופים בתנור שחומם מראש למשך 10 עד 12 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם הבחירות המובילות שלי לעוגיות. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף סוכר פשוט או עוגיות לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, ותווי האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. לה גרנד קורטאז ' בלאן דה בלאנס ברוט עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
הזר מציג רמזים לתפוח ירוק, יערה ובריוש קלוי. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם מעט לימון מאייר, טל דבש ותווים פרחוניים רכים. מלון בלאן דה בלאנס ברוט הוא מאוד מטבח וידידותי לקוקטיילים. נסה את זה עם מתאבנים מלוחים, פופקורן בחמאה, מנות פסטה שמנת, עוף מטוגן, מנות אסייתיות חריפות, פירות ים, קינוחים על בסיס פירות או גבינה רכה למחצה. מערבבים עם ליקרים של פרחי סמבוק או פירות, או מיץ טרי ומשקאות חריפים איכותיים לקוקטייל נוצץ קליל ומרענן.התערובת: שרדונה מקנה עומק ומורכבות לאיזון הכללי ואילו שנין בלאן מעניק הדרים ורמזים לדבש למרקם קרמי. החומציות הגבוהה יותר של קולומברד מספקת מבנה, אורך ומינרליות נעימה שמוסיפה בפרופיל הפירות של אוגני בלאן. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ועמק לואר.