קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות5
ציון בריאות7
מגזין

מאפים סיניים עם עוף הויסין

מאפים סיניים עם עוף הויסין
המתכון מאפים סיניים עם עוף Hoisin מוכן תוך כ 25 דקות, והוא בהחלט גדול חלב חינם אפשרות לאוהבי אוכל סיני. מתאים ל-5 מנות. מנה אחת מכילה עד 17 גרם חלבון 42 גרם של שומן, וסך הכל 643 קלוריות. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית ידידותית לתקציב. אם יש לך פטריות ספוג לילה במים, בצל, קורנפלור, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הג'ינג'ר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר גבישי כקינוח. נסו אטריות סיניות עם עוף, רוטב בוק צ'וי והויסין, Hoisin-טמפה מטוגן וירקות סיניים, ו Hoisin-טמפה מטוגן וירקות סיניים (מתכונים דומים).

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיורה במבוק משומר טחוןיורה במבוק משומר טחון11 קילו קישואים,רוטב חריף שום-צ'ילירוטב חריף שום-צ'ילי11 קילו קישואים,עמילן תירסעמילן תירס1x ביצה + 1 כף מים-ביצה לשטוףx ביצה + 1 כף מים-ביצה לשטוף2שיני שום x, טחון דקשיני שום x, טחון דק1(יכול להיות או להרחיק)זנגביל מגורד טריזנגביל מגורד טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק טחוןבצל ירוק טחון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עוף טחוןעוף טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב הויסיןרוטב הויסין596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל טחוןבצל טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב צדפותרוטב צדפות1חבילהבצק עלים קפוא, מופשרבצק עלים קפוא, מופשר1(יכול להיות או להרחיק)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר1(יכול להיות או להרחיק)יין שאוקסינגיין שאוקסינג11 קילו קישואים,6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות0(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות שחורות סיניות חתוכות לקוביות-ספוגות לילה במים קרים, גבעולים הוסרופטריות שחורות סיניות חתוכות לקוביות-ספוגות לילה במים קרים, גבעולים הוסרו

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. החיבור Chenin Blanc תערובת עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
תערובת שנין בלאן מסה
תערובת שנין בלאן מסה
יין לבן עתיק, שנין בלאן, שימש כעוגן של יין זה ונתן לו את פריותו העזה וחומצותו המרעננת. Viognier מוסיף הערות פרחוני מתובל ועשיר רך, מושך אל החיך. מושלם עם פירות ים ועוף בגריל.