קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

מאפינס אגוזי לוז תפוח (Gf, טבעוני)

מאפינס אגוזי לוז תפוח (Gf, טבעוני)
מאפינס אגוזי לוז תפוח (Gf, טבעוני) נטול גלוטן, וטבעוני ארוחת בוקר. מתאים ל-4 מנות. מנה זו מכילה סביב 8 גר' של חלבון, 35 גרם של שומן, וסך הכל 718 קלוריות. גשו לסופר וקנו שמן canolan, קמח דוחן, זרעי פשתן הקרקע, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-15 היו אומרים שזה פגע במקום. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 5 דקות. נסו דלעת סקווש, תפוח, מאפינס אגוזי לוז, מאפינס תפוח דלעת טבעוני, ו גזר לבן ומאפינס תפוחים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 177°, קו 12 כוסות מאפין עם נייר cups.In קערה קטנה, לערבב יחד זרעי פשתן ומים חמים.
מרכיבים שתצטרך
זרעי פשתןזרעי פשתן
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
תן לעמוד על 10 minutes.In קערה בינונית, להקציף יחד קמחים, עמילנים, אבקת אפייה, סודה לשתיה, מסטיק גואר, קינמון, אגוז מוסקט וג ' ינג ' ר. הגדר aside.In קערה גדולה להכות יחד סוכר חום, שמן, וניל ואורז חומץ.
מרכיבים שתצטרך
מסטיק גוארמסטיק גואר
חומץ אורזחומץ אורז
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
3
מוסיפים תערובת זרעי פשתן ומתמזגים היטב.
מרכיבים שתצטרך
זרעי פשתןזרעי פשתן
4
מוסיפים את התערובת היבשה ומערבבים בעדינות, ואז מוסיפים את חלב הסויה ומערבבים רק כדי לשלב את כל החומרים.מקפלים בתפוחים גרוסים ואגוזי לוז.חלק לתוך כוסות מאפין מוכן.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי לוזאגוזי לוז
סוימילקסוימילק
לשימור,לשימור,
ציוד שתשתמש בו
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
5
אופים 35 דקות, עד שהם עושים בדיקה.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
6
הסר מן המחבתות מיד מגניב על מדפים תיל.

מרכיבים

1תפוח, עם פיל, מגורד גסתפוח, עם פיל, מגורד גס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1(חוֹרֶף)יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעמילן תירסעמילן תירס1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)1(יכול להיות או להרחיק)תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים2(חוֹרֶף)זרעי פשתן טחוןזרעי פשתן טחון11 קילו קישואים,מסטיק גוארמסטיק גואר1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי לוז, קלוי וקצוץ דק (לא קרקע, אם כי)אגוזי לוז, קלוי וקצוץ דק (לא קרקע, אם כי)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח דוחןקמח דוחן1(יכול להיות או להרחיק)1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעמילן תפוחי אדמה (לא קמח תפוחי אדמה)עמילן תפוחי אדמה (לא קמח תפוחי אדמה)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח אורזקמח אורז11 קילו קישואים,חומץ אורזחומץ אורז1(יכול להיות או להרחיק)גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח דורהקמח דורה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוימילקסוימילק11 קילו קישואים,תמצית וניל טהור (ודא שזה GF)תמצית וניל טהור (ודא שזה GF)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים