קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות9
ציון בריאות35
מגזין

מאפינס בננה קראנץ

מאפינס בננה קראנץ
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ארוחת בוקר, אז תנו הזדמנות ל מאפינס בננה Crunch. מתכון זה מספק 9 מנות. עם 1151 קלוריות, 63 גרם חלבון ו 54 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %42 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. למתכון הזה מקריס מולקי יש 1 מעריצים. אם יש לכם חמאה, סודה לשתייה, אגוזי מלך חתוכים לקוביות קטנות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. מתכונים דומים: מאפינס בננה קראנץ, מאפינס קראנץ בננן שיבולת שועל, ו מאפינס בננה קראנץ.

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבננות בשלות חתוכות לקוביות (1 בננה)בננות בשלות חתוכות לקוביות (1 בננה)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבננות בשלות פירה (2 בננות)בננות בשלות פירה (2 בננות)2תוספת זחליםקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס (8 אונקיות) יוגורט וניל מופחת שומן1 כוס (8 אונקיות) יוגורט וניל מופחת שומן1(יכול להיות או להרחיק)2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מגורר ממותקקוקוס מגורר ממותק9ריבס, קצוץ טרי או קפואלמעלה עם גרנולה וקוקוס מגוררלמעלה עם גרנולה וקוקוס מגורר227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה לא מלוחה, נמסה ומקוררתחמאה לא מלוחה, נמסה ומקוררת2(יכול להיות או להרחיק)הדבק וניל טהור(או תמצית)הדבק וניל טהור(או תמצית)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך חתוכים לקוביות (אופציונלי)אגוזי מלך חתוכים לקוביות (אופציונלי)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Chateau Ste. מישל ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 10 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 Wine Enthusiast Top 100 Best Buies of 2018chateau Ste. ריזלינג עמק קולומביה של מישל הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי עמק קולומביה של וושינגטון. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג ' לאחר הבציר. היין מציע ניחוחות וטעמים פריכים עם מינרליים עדינים. זהו "riesling היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטן, גבינות מתונות, או עוף.