קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות18
ציון בריאות12
מגזין

מאפינס דגנים מלאים לבביים

מאפינס דגנים מלאים לבביים
מאפינס דגנים מלאים לבביים יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את אוסף ארוחת הבוקר שלך. והוא מספק כ 18 מנות . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 4 גר' של חלבון, 5 גרם של שומן, וסך הכל 175 קלוריות. 34 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. גשו לסופר וקנו דגני סובין, אבקת חלב ללא שומן, סובין חיטה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. . , שהוא מוצק. נסו לחם דגנים לבבי, פנקייק מחיטה מלאה לבבי, ו מרק תבואה לבבי עם שעועית וירקות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). קו 18 כוסות מאפין עם ספינות נייר.
ציוד שתשתמש בו
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
בקערה קטנה, לכסות את הצימוקים עם מים, ולהניח בצד כדי שמנמן. בקערת ערבוב גדולה, לטאטא יחד את הקמח כל המטרה, קמח חיטה מלאה, סוכר, אבקת אפייה, סודה לשתיה, מלח, קינמון, allspice, אבקת חלב יבשה, סובין חיטה, ודגני פארינה עד בשילוב יסודי.
מרכיבים שתצטרך
גרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובהגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובה
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
אבקת חלבאבקת חלב
סובין חיטהסובין חיטה
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')
ריבת תותים ללא גרעינים, מחולקתריבת תותים ללא גרעינים, מחולקת
קרם חיטהקרם חיטה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
3
מסננים מים מהצימוקים. בקערה נפרדת, להכות את החלבונים ביצה עד מקציף, ואז לערבב את הצימוקים סחוטים, רסק תפוחים, גזר, שמן צמחי, דגני סובין.
מרכיבים שתצטרך
2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות
טעם מייפל לפי הטעםטעם מייפל לפי הטעם
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
ריבת תותים ללא גרעינים, מחולקתריבת תותים ללא גרעינים, מחולקת
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
סוביןסובין
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
4
יוצקים את החומרים הנוזליים לתוך תערובת הקמח, ומערבבים בקצרה רק כדי להרטיב (לא overmix). מלא כוסות מאפין על 2/3 מלא, ומפזרים כל מאפין עם כ 1/2 כפית סוכר גלם.
מרכיבים שתצטרך
סוכר גולמיסוכר גולמי
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ציוד שתשתמש בו
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
5
אופים בתנור שחומם מראש עד המאפינס נקבעים ואת צמרות זהובות חום, 25 עד 30 דקות. קיסם שיניים מוכנס למרכז של מאפין צריך לצאת נקי.
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
6
מגישים חמים.

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני סוביןדגני סובין2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1גדולגזר, מקולף וגרוסגזר, מקולף וגרוס3תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה3(חוֹרֶף)דגני פארינה לא מבושלים (כגון קרם חיטה®)דגני פארינה לא מבושלים (כגון קרם חיטה®)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 קילו קישואים,allspice הקרקעallspice הקרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קינמון טחוןקינמון טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת חלב יבש ללא שומןאבקת חלב יבש ללא שומן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')3(חוֹרֶף)סוכר גולמיסוכר גולמי11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרסק תפוחים לא ממותקרסק תפוחים לא ממותק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסובין חיטהסובין חיטה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבט חיטה קלוינבט חיטה קלוי1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובהגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובה