קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מאפינס קישואים

מאפינס קישואים
אם יש לך ביצים, מלח, וניל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו Naptime שף האהוב לחם קישואים (או מאפינס קישואים), מאפינס קישואים, ו מאפינס קישואים (מתכונים דומים).

הוראות

1
אתה לא צריך מיקסר למתכון הזה.1 מחממים את התנור ל 177° (175°C). בקערה גדולה לשלב את הסוכר, ביצים, וניל. מערבבים את הקישואים המגורדים ולאחר מכן את החמאה המומסת. בקערה נפרדת, מערבבים יחד את הקמח, סודה לשתיה, אגוז מוסקט וקינמון. מערבבים מרכיבים יבשים אלה לתוך תערובת קישואים. מערבבים באגוזים, צימוקים או חמוציות אם משתמשים.2 מעיל כל כוס מאפין במחבת שלך עם חמאה קטנה או תרסיס שמן צמחי. השתמש בכפית כדי להפיץ את בצק המאפינס באופן שווה בין הכוסות, ממלא את הכוסות לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
סודה לשתייהסודה לשתייה
חמוציותחמוציות
קינמוןקינמון
קישואיםקישואים
צימוקיםצימוקים
ונילוניל
אגוזי מלךאגוזי מלך
חמאהחמאה
מוסקטמוסקט
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מגש מאפינסמגש מאפינס
בלנדרבלנדר
קערהקערה
תנורתנור
2
אופים על המדף האמצעי עד מאפינס הם חום זהוב, ואת החלק העליון של מאפינס להתאושש כאשר אתה לוחץ עליהם, על 25 עד 30 דקות. בדוק עם קיסם ארוך או שיפוד במבוק דק כדי לוודא את מרכז המאפינס נעשים. הגדר על מתלה חוט להתקרר במשך 5 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
שיפודיםשיפודים
3
הסר מאפינס מן הפח לתת מגניב עוד 20 דקות. שים לב, אם אתה כולל אגוזי מלך ופירות יבשים, סביר להניח שיש לך יותר הבלילה ממה שנדרש עבור 12 מאפינס. יש לי בערך 14 מאפינס מן אצווה זו, וזה כלל מילוי כוסות מאפין עד כמה שהם יכולים ללכת (מעל פני השטח של מאפין פח).
מרכיבים שתצטרך
פירות יבשיםפירות יבשים
אגוזי מלךאגוזי מלך
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
מגש מאפינסמגש מאפינס