קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

מדהים הליבוט מצופה W / בייגלה

מדהים הליבוט מצופה W / בייגלה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל הליבוט מדהים מצופה W/בייגלה. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 532 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 38 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. לכו לחנות, קחו חמאה, שמיר, סטייקים, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בבייגלה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בייגלה חמאת בוטנים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. נסו בייגלה מצופה מנטה, בייגלה מצופה שוקולד מנטה, ו הליבוט מצופה פירור עם סלסה טומטילו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

הליבוט ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות Maysaran Arsheen פינו גרי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.