קושירגיל
מוכן ב23 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

מדליוני חזיר קלויים

מדליוני חזיר קלויים
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו מדליוני חזיר קלויים. מתכון זה משמש 4. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 31 גרם חלבון, 18 גרם שומן, ובסך הכל של 336 קלוריות. המתכון הזה מכסה 21% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זמן הכנת המתכון כ 23 דקות. גשו לסופר וקנו סיידר תפוחים, פילה חזיר, מלח ופלפל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשמן הצמחי תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת קפה אוכמניות # יום ראשון כמו קינוח. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 57%. הציון הזה מוצק. נסו מדליוני חזיר קלויים, מדליוני חזיר עם רוטב תפוחים, ו מדליוני חזיר מוקפצים עם שומר מוקרם מוקרם (מתכונים דומים).

הוראות

1
חותכים פילה למדליונים בעובי 8 1 1/4 אינץ'. בקערה קטנה שלבו קמח, 1/2 כפית. מלח 1/4 כפית. פלפל. לחפור מדליונים בתערובת קמח ולנער את כל עודף.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה מחממים חמאה ושמן עד שהחמאה נמסה. מבשלים מדליונים, בקבוצות במידת הצורך, עד להשחמה קלה, כ -4 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוציאים לפלטה ומכסים באופן רופף בנייר כסף כדי להתחמם.
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
4
יוצקים את כל השומן שנותר במחבת. מחזירים את המחבת לחום ויוצקים מרק וסיידר. הגבירו את האש לגבוהה והביאו לרתיחה. מרתיחים במהירות, תוך ערבוב בכף עץ להרים חתיכות להשחמה על תחתית המחבת, עד שהנוזל מצטמצם בחצי, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
סיידרסיידר
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מחבתמחבת
5
מחזירים מדליונים למחבת, מנמיכים את האש לבינונית ומבשלים, הופכים, עד שהרוטב סירופי ומדליונים מבושלים, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת