קושיקל
מוכן ב23 דק.
מנות2
ציון בריאות56
מגזין

מולים הוגאארדן

מולים הוגאארדן
מולים Hoegaarden עשוי להיות רק מתאבן hor אתה מחפש. מנה אחת מכילה 430 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 24 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. אם יש לכם פטרוזיליה, קרם כפול, מולים חיים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן זמן הכנת המתכון כ 23 דקות. נסו מולים A La Mariniere (מולים מאודים), מולים, ו מולים גולמיים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות ניתן לזווג עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה אחוזת רושיולי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 42 דולר לבקבוק.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.