קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות4
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

מוס דלעת

מוס דלעת
מוס דלעת מתכון יכול להתבצע בערך 45 דקות. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 4 גרם חלבון, 2 גרם שומן, ובסך הכל 177 קלוריות. מתכון זה משמש 8. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו קינוח. 8 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מתכון זה מכלמתכונים דורשים ג'ינג'ר מגובש, תמצית ונילן, ציפורן טחונה ודבש. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. עם כפית ציון 37%, המנה הזו די גרועה. מתכונים דומים: מוס דלעת, מוס דלעת, ו מוס דלעת.

הוראות

1
יוצקים את 1/2 כוס המים או החלב לקערה קטנה ומפזרים מעליה את הג ' לטין לריכוך.
מרכיבים שתצטרך
ג ' לטיןג ' לטין
מיםמים
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מפרידים את הביצים, מניחים את החלבונים בקערת מיקסר חשמלית ואת החלמונים בקערה חסינת חום המכילה לפחות 2 כוסות.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
3
מערבבים את החלב, הדבש והתבלינים בסיר עם תחתית כבדה ומחממים עד שהדבש מתמוסס והתערובת מהבילה.
מרכיבים שתצטרך
תבליניםתבלינים
דבשדבש
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מוסיפים את הג ' לטין המרוכך עם הנוזל ומערבבים עד שהוא מתמוסס לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
ג ' לטיןג ' לטין
5
יוצקים את רוב תערובת החלב החם לחלמונים, תוך הקצפה מתמדת, ואז שופכים את התערובת הזו חזרה לסיר וממשיכים לחמם עד שהיא מסמיכה וכמעט רותחת. מערבבים פנימה את הדלעת וממשיכים לערבב עד שאין בועות גדולות כשמפסיקים לערבב כמה שניות.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
דלעתדלעת
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
סירסיר
6
מסירים מהאש ומקציפים פנימה את הווניל.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
7
מקציפים את החלבונים לקצף, ואז מתחילים להוסיף את הסוכר בהדרגה, ומקציפים עד שנוצרו פסגות נוקשות. מקפלים מרית גדולה של הלבנים לתוך פודינג הדלעת, ואז מקפלים פנימה את שאר החלבונים. הופכים את המוס לתבנית מתכת של 6 כוסות שנשטפה במים קרים. מצננים מוס בן לילה. כדי לפתוח את התבנית, טובלים את התבנית במים חמים למשך כ-30 שניות ואז הופכים על מגש הגשה. לחלופין, כף את המוס לרמקינים בודדים או לכוסות יין שיש בתחתית כף או שתיים של פירורי ג ' ינג 'ר מגובשים קצוצים ו/או פירורי ג' ינג ' ר.
מרכיבים שתצטרך
זנגביל מסוכרזנגביל מסוכר
פירורי Gingersnapפירורי Gingersnap
חלבוניםחלבונים
פודינגפודינג
דלעתדלעת
סוכרסוכר
מיםמים
ייןיין
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו
מריתמרית
8
מגישים עם קצפת.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי למוס. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "